Gast Geplaatst: 30 september 2007 Geplaatst: 30 september 2007 Ben net in bezit gekomen van een Nokia 9304S en zou graag iemand vinden die mij wil helpen met de laatste nieuwe firmeware in deze ontvanger te steken zodat ik eens kan zien hoe je dat allemaal moet doen,is er iemand die me hierbij wil helpen en die dit al gedaan heeft et dit soort ontvanger.
Hellum Geplaatst: 30 september 2007 Geplaatst: 30 september 2007 zie het Strong forum,(dit is een strong 8000 of 8100) ik wil het anders ook wel doen Provincie Groningen. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Geplaatst: 30 september 2007 Geplaatst: 30 september 2007 ok zal ff bij strong kijken en is er iemand die in Nbr.woont om te helpen.
VREESWIJK Geplaatst: 1 oktober 2007 Geplaatst: 1 oktober 2007 Het is heel simpel!!!! Lees mijn handboek hieronder maar eens door. Als je het zelf kan, kan je veel meer uit je decoder halen en ben je niet afhankelijk van anderen. Je kan ook wachten op de Strong-satdag in april 2008, maar als ik jou was deed ik het lekker zelf. suc6 Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen