stefmac Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 En moet je dit voor het 2de toestel in huis ook betalen? Nee dank u Dan maar schotel en binnenhuis sharen. eender welk pakket zal beter zijn als telenet digitaal Dreambox 500s-7025-8000hd
crammikske Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 dit is mijn persoonlijke mening over digitale tv van Telenet te duur , te pover.. my 2 cents :-) Dreambox 800 pvr met spaun switch ; Visiosat met 4lnb's 3x titanium + 1 alps. tvv + hd. --------------------------------------------------------------
Coliseo Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 Citaat: dit is mijn persoonlijke mening over digitale tv van Telenet te duur , te pover.. my 2 cents :-) Dus definitief Telenet verlaten voor de Sat ?
digitaal kijker Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 ik heb dit vorig jaar ook gedaan en heb er nog geen spijt van, je moest eens weten wat ik me allemaal heb bespaard met telenet buiten te zetten, internet heb ik nu aan de helft goedkoper en heb de helft meer dat ik kan downloaden, telefoneren deed ik niet, tv heb ik genoeg met hetgeen ik heb via TVV,CD en Sky uk, meer moet ik niet hebben,kom nu al niet toe om een avond naar alle zenders te kijken ;-) Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
fr@ncis Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Citaat: Dus definitief Telenet verlaten voor de Sat ? Voorlopig heb ik nog analoge kabel, maar eens de laatste analoge zender verdwenen is het bye bye Telenet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen