Gast Geplaatst: 2 oktober 2007 Geplaatst: 2 oktober 2007 Ik heb een Strong SRT 6850 waar iets vreemds mee is. Als ik hem een paar dagen niet aangehad heb, dan is ie al zijn kanalen kwijt. Ik krijg de melding "geen signaal". Ga ik naar kanaal instellingen via het menu dan zie ik dat het niveau en kwaliteit van het signaal maximaal zijn. Als ik hem lang genoeg aan laat staan dan krijg ik eerst Discovery terug en RTL 4 en langzaam steeds meer, uiteindelijk heb ik alles weer. Terwijl ik wel sommige onzin kanalen meteen kan ontvangen. Iemand enig idee?
Hellum Geplaatst: 2 oktober 2007 Geplaatst: 2 oktober 2007 mischien een lekke elco, omdat het beter wordt als hij warm wordt, probeer eens een fohn. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Horace Geplaatst: 3 oktober 2007 Geplaatst: 3 oktober 2007 Bij mij worden ook regelmatig alle kanalen en favoriete lijsten gewist. Ik word er gek van, uren bezig om ze weer te sorteren met dat lompe, onhandige sorteersysteem en dan opeens weer pats, boem alles weg. Het gebeurt meestal wel nadat ik bij de instellingen nieuwe zenders heb gezocht. Ik maak gebruik van een Technisat Multytenne, voor 4 satellieten. Weet iemand of het ook mogelijk is om de srt-6850 via de pc te programeren, zou al een hoop ellende schelen. Mocht dat niet kunnen, dan gaat die strong eruit voor eentje die het wel kan en dat wordt sowieso geen Strong meer voor mij. Alvast bedankt voor een antwoord.
Gast Geplaatst: 5 oktober 2007 Geplaatst: 5 oktober 2007 Ik ben mijn kanalen lijst niet kwijt, Hij zegt geen signaal terwijl het signaal maximaal is bij instellingen. Ze komen langzaam een voor een terug.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen