Ga naar inhoud


[Pioneer] pemiere


Gast

Aanbevolen berichten

Nog een keer ik heb mijn pioneer dbr-s100nl2 gepatcht met dynamite 4.32 kon via pionero 4.0 geen settinglijst en/of eeprom laden dus heb ik de deco zelf laten zoeken.Alles op mijn volgorde gezet maar nu werkt alleen mijn goldcard maar geen fun.Graag zou ik ook de premiere willen zien.(heb al tientallen fun cq 5-1 files geprobeerd maar geen beeld alleen insert smartcard).

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Jampie,

 

Het is jammer dat je opgegeven hebt om de kanalenlijst en eeprom te laden. De DBRS200NL2 werkt voor zo ver ik weet heel reproduceerbaar met het laden. je krijgt wel altijd een foutmelding, maar het laden is dan wel gelukt.

En als je de Dynamit versie kunt laden, zijn er technisch geen bezwaren om kanalenlijst en eeprom te laden. Kun je laten weten waarom het laden niet lukt ?

 

Vwb irdeto/beta: Je hebt de multicam files nodig. Deze staan regelmatig bij de Polen. Ook als ze niet meer bij de laatste toegankelijke dagen staan, kun je verder terug in de tijd zoeken. Je moet dan wel wildcards meegeven (zoeken op: *multicam* ).

 

Voor erotiek zul je key 02 aan moeten passen, want die is recentelijk gewijzigd. De multicam editor kan je daarbij helpen (Ja, ook bij de Polen te vinden).

 

Groeten

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boes80,

 

Ik zelf geef helemaal niets om sport en heb dus ook niet uitgezocht hoe het zit met de sportkanalen bij premiere.

Ik ben 1x premiere sport (nr 98) en 1 form-1 kanaal tegengekomen. (nr 364). Deze form-1 zegt alleen maar dat er straks een uitzending zal zijn. Ik heb er nog geen races op gezien.

De nummers refereren aan mijn kanalenlijst die je bij Crazy Ivan kunt vinden.

Ik weet niet of er meer sportkanalen zijn.

 

Groeten

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boes80,

Ik heb een beetje huiswerk gedaan.

Ik krijg 3 van de 6 F1 kanalen op dit ogenblik (22:45 uur).

F1 Portal op 98

F1 Info op 364

F1 verfolger op 1065

 

Degene die ik niet krijg:

F1 Supersignal op 1062

F1 Cockpit op 1063

F1 Boxengasse op 1064

 

De nummers refereren aan mijn kanalenlijst bij Crazy Ivan. Lijst: A-HB-sorted...

 

Let op: Bij 1062-1065 staan geen namen ingevuld in de kanalen-lijst, maar ik heb de SID gecheckt.

Zonder namen werken ze echter wel.

 

Vwb die andere 24 kanalen: Hoe heten die?

 

Groeten

Satori

 

Toevoeging-1: 27-5/00:15 uur: Ik heb de VECM en de AECM aangepast en inmiddels heb ik ook beeld of de andere F1 kanalen. (Nu met een verwijzing naar de F1-portal).

Is hier belangstelling voor ??? (In mei F1 in Australie??)

 

Toevoeging-2: 27-5/01:15 uur: De sportzenders voor de bundesliga zenden uit op dezelfde kanalen als de Cinedom's 1 t/m 7. En de Cinedom's zijn met de huidige Pioneer firmware niet te ontvangen.

 

Groeten

Satori

 

<small>[ 27-05-2002, 01:21: Bericht gewijzigd door: Satori ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cinedom heet tegenwoordig premiere direct

Die 1 tm 7 die jij bedoelt zijn de nieuwe premiere 1 tm 7 kanalen. Verder zendt Kirsch op premiere direct 4 ook altijd de Formule 1 uit. Ze maken gebruik van subkanalen. Je ziet dan alleen het "welkomst" kanaal en je moet met de ab doorschakelen. Het is wel mogelijk om de subkanalen als aparte kanalen aan te melden in de zenderlijst. De subkanalen zijn alleen actief als de race gaande is. Daarvoor levert het wederom een "welkomst" scherm met melding dat ze niet actief zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 4.32_Pioneer ontvangt Premiere 1 t/m 7 en ook een deel van de premiere direct prima. Nav de vraag van Boes en nog een keer in een andere thread heb ik uitgezocht hoe dat op de Pioneer zit en de subkanalen waar je aanrefeeert gevonden en werkend gemaakt.

Ik heb de kanalen opgezocht bij Lyngsat.

Vwb de Bundesliga kanalen. Deze zitten op de Superdom kanalen en die kan de Pioneer niet ontvangen. (Sorry voor het noemen van de oude Cinedom namen).

 

Groeten

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...