Ga naar inhoud


[Pioneer] Schotel verplaatst en zenders weg


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen ?

 

Ik heb vandaag op verzoek van mij meisje mijn schotel maar verplaatst van het terras naar mijn plat dak. Decoder met aan/uit knop uitgezet en weer aangezet. Alles weer aangesloten en vervolgens uitgericht met de signaalmeter.

 

Echter geven nu in het NL pakket Ned 2,3 C-rood, C-blauw en X-zone geen beeld meer. Is dit het gevolg van het verplaatsen van de schotel of van de problemen die mondjesmaat op het board verschijnen.

 

Uitrusting: DBRS110NL, Dynamit 4.32, Multicam files op funcard en alleen Astra schotel.

 

Als er iemand is met suggesties hoor ik het graag.

 

Groeten Sander.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat je pech hebt, dat dit gebeurt terwijl je de schotel verplaatst hebt. Dit kan je op het verkeerde been zetten. Ik denk dat je geluk hebt, omdat je met op nieuw je kaart proggen de zaak weer aan de gang hebt. Ik had vanavond ook geen beeld met mijn multicam. Heb voor de zekerheid de juli keys erbij ge-edit en opnieuw geschreven en ik heb weer bewegend licht.

(Je hebt je meisje toch niet de schuld gegeven hoop ik).

 

Succes

Satori

 

<small>[ 28-05-2002, 23:00: Bericht gewijzigd door: Satori ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Heb je de overige FTA kanalen van Astra wel ? (de duitsers)

Als er hiervan ook een aantal slecht of weg zijn, dan moet je de oorzaak gaan zoeken bij je schotel.

Zijn echt alleen maar de Nederlandse kanalen weg (met uitzondering van BVN) dan zul ik inderdaad net de pech hebben dat je kaart verlopen is..

 

Het maakt helemaal niets uit waar een schotel staat, als er maar een vij zicht op de satteliet is.

Kontroleer goed of er geen boom-takken of andere dingen voor je schotel kunnen hangen.

Bedenk hierbij dat het signaal met een hoek van 30 graden van boven komt, ondanks dat je schotel bijna vertikaal hangt.

 

Sucsess....

 

Groetjes,

Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren bedankt voor de snelle reaktie.

 

@Kollenburg

 

Ik heb op C Frankrijk, K en de niet genoemde NL zenders gewoon beeld, dus ik denk dat ik inderdaad (Satori) gewoon pech heb gehad.

 

@Satori

 

Uiteraard heb ik mijn meisje nog niet de schuld gegeven. Ik had al zo mijn twijfels. Bedankt voor de tip, ik ga even op zoek naar de Juli keys.

 

Groeten Sander

Link naar reactie
Delen op andere sites

@satori

 

Alles werkt weer als een speer. Mijn kaartjes voorzien van de mei en juni keys.

 

Nu gewoon weer beeld.

 

Bedankt en de groeten.

 

Sander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...