Ga naar inhoud


[Pioneer] waar vindt ik multicamfiles


Gast

Aanbevolen berichten

waar vindt ik multicamfiles die werken op mij pioneer met v3.4 filmware dus geen v9 en die ik kan proggen op mij fun met funprogger kan maar geen goede setje vinden of weet iemand een url.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


nee helaas deze werken niet maar als ik mij gw van mij orginele pioneer in mij gepatchde stop heb ik wel beeld op de c+ ned zenders

hoe kan dat terwijl ik de fun erin stop met multicamfile dan geeft hij insert smartcard.

wie o wie helpt me

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je wel weker dat je je fun goed programmeerd want de files van de site die ik jou heb gegeven

(kuba files) werken bij mij goed voor de nederlandse en franse zenders

anders stuur je me ff je email dan stuur ik de nieuwe files van 28 mei op, deze heb ik zelf nog niet geprobeerd. En anders weet ik het ook niet, ik ben ook maar een beginner. Misschien kan je beter naar dynamit 4.32 patchen.

 

hoop dat ik geholpen heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

De V9 is geen officiele versie omdat het multicam deel niet stabiel werkt. Tot nu toe was de Dynamit versie ook ongvoeliger voor attacks. Dus er is geen goed argument om over te gaan naar V9.

Ik vermoed toch dat er iets fout gaat met het programmeren van je funkaart, want de als de keys niet werken, dan heb je simpelweg geen beeld en dus lijkt het er op dat er geen goede info in je Atmel-pic komt. Deze heet meestal flash.hex of main.hex in de multicam-files.

 

Groeten

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste satori

 

ik prog het met een funprogger eerst de flash laden dan de ext eeprom laden en dan alles weg schrijfen naar de fun daarna in de ontvanger maar die geeft aan insert smartcard dus als de key zou zijn verlopen dan zou hij toch wel de kaart pakken maar een zwart beeld laten zien