Ga naar inhoud


[Pioneer] waar vindt ik multicamfiles


Gast

Aanbevolen berichten

waar vindt ik multicamfiles die werken op mij pioneer met v3.4 filmware dus geen v9 en die ik kan proggen op mij fun met funprogger kan maar geen goede setje vinden of weet iemand een url.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


nee helaas deze werken niet maar als ik mij gw van mij orginele pioneer in mij gepatchde stop heb ik wel beeld op de c+ ned zenders

hoe kan dat terwijl ik de fun erin stop met multicamfile dan geeft hij insert smartcard.

wie o wie helpt me

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je wel weker dat je je fun goed programmeerd want de files van de site die ik jou heb gegeven

(kuba files) werken bij mij goed voor de nederlandse en franse zenders

anders stuur je me ff je email dan stuur ik de nieuwe files van 28 mei op, deze heb ik zelf nog niet geprobeerd. En anders weet ik het ook niet, ik ben ook maar een beginner. Misschien kan je beter naar dynamit 4.32 patchen.

 

hoop dat ik geholpen heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

De V9 is geen officiele versie omdat het multicam deel niet stabiel werkt. Tot nu toe was de Dynamit versie ook ongvoeliger voor attacks. Dus er is geen goed argument om over te gaan naar V9.

Ik vermoed toch dat er iets fout gaat met het programmeren van je funkaart, want de als de keys niet werken, dan heb je simpelweg geen beeld en dus lijkt het er op dat er geen goede info in je Atmel-pic komt. Deze heet meestal flash.hex of main.hex in de multicam-files.

 

Groeten

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste satori

 

ik prog het met een funprogger eerst de flash laden dan de ext eeprom laden en dan alles weg schrijfen naar de fun daarna in de ontvanger maar die geeft aan insert smartcard dus als de key zou zijn verlopen dan zou hij toch wel de kaart pakken maar een zwart beeld laten zien

want als ik mij gw pak endaarop de seca files van een orginele pioneer zet dan doet c+ het wel maar de rest niet.

zelf snap ik er niks van de filware er inzetten ging goed de settings ook en de eeprom gaf hij een fout maar dat hoord zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geef mij je email adres maar ik heb gisteren de multicam files er afgehaald en het werkt perfect

aleen de movv die werkt na 23.00

niet zo goed wordt om de 50sec uitgeschakeld

maar de rest werkt perfect

gr

 

strent@gelrevision.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste satori

 

ik gebruik funprogger daar moet je de flash laden in het programma en daar moet je de ext eeprom laden en als die 2 zijn opgegeven dan schrijft hij ze naar de funkaart toe allemaal in een programma

maar hij blijft wiegeren de kaart te accepteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ,

 

Bij mij is sinds gister ook ned 1,2,3 C+ rood,blauw , the studio en x-zone uitgevallen.

Ik gebruikte de multicam-files (van de pool) op een gepatchte 210nl (v432).

 

Die Kuba 5in1 werkt goed, die multicam van de pool krijg ik niet meer aan de praat , werkt echter nog wel op een gepatchte 110!!

 

Groetjes ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

pilsener welke settinglijst + eeprom heb jij er inzitten of maakt dat niks uit en moeten die op gw of fun ik heb funkaart en funprogger maar niks hij geeft insert smartcard

Link naar reactie
Delen op andere sites

@raceeend1

 

Mijn 210 is gepatcht met versie V432 van Dynamite, settingslijst+ eeprom gebruik ik van Satori. Deze zijn te vinden op www.satcity.nl onder sattelite settings.

 

Ik gebruik de astra_hotbird sorted kanalenlijst.

 

Verder gebruik ik funprom voor het programmeren van m,n funkaart. Funkaart gebruik ik dan ook m,n GW had ik even geschreven om te kijken of het daarmee wel werkte.

 

De Kuba file heb ik van de link die hier eerder is geplaats.

 

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb v4.3 en ook de multifiles op pool geven insert smartcard.

wat kan het toch zijn welke settingslijst + eeprom hoort bij v4.32 . of kan ik beter v9 er in stoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou heb ik de files gevonden en wil ik de kaart programmeren metfunprog krijg ik nu de melding geen hardware op lpt gevonden maar alles zit aangesloten en het lampje brand als ik oke druk en daarna krijg ik de melding fout in init procedure.

ik wordt er GEK van

maar ja blijf een hobby

iemand raad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...