Ga naar inhoud


[Pioneer] Vraagje voor patchen nl2


rob1981

Aanbevolen berichten

He jongens (dames),

 

Ik ben van plan om een pioneer te gaan patchen, het model is DBR-S200NL2, maar wat ik me nou afvraag is, welke firmware en bij passende eeprom en settings lijst kan ik het er beste in zetten.

 

Tot nu toe heb ik alleen nog maar philipsen gepacht, met een oslink en serieel, maar dat ging heel anders, dan moest je eerst uitlezen en kijken welke firmare je had. (had je b.v. 6072 dan ging de nieuwe 6072 firmware erin)

Kan iemand mij een paar tips geven, of misschien een paar links geven waar het uitgelegd staat, of zou iemand me per email me even willen helpen. (bij zeguers) heb ik gekeken.

 

Alvast bedankt!!!!!

 

Groeten Rob1981

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Link naar reactie
Delen op andere sites


De 200NL2 laat zich relatief eenvoudig patchen. Afhankelijk van je doel zul je de goede firmware moeten kiezen.

Dynamit 4.32 als multicam wilt werken. H2D2 V9 voor seca only.

Als programma is Pionero zeer bruikbaar. Bij Crazy Ivan (onder settings) kun je een kanalenlijst met eeprom downloaden. Ook te proggen met Pionero. Pionero heeft een uitstekende documentie bijgesloten.

Als je alles klaar hebt staan, dan heb je binnen 5 minuten nieuwe firmware en nieuwe kanalenlijst geladen.

De afgelopen driekwart jaar is er veel over geschreven in deze thread.

 

Succes

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satori, nogmaals bedankt voor je reactie.

 

Echter nog iets.

Dus als ik het goed begrijp kanm ik dus het beste de dynamit firmware erin proggen, die is wel stabiel.

Kun je bij deze gewoon ook je orginele kaart gebruiken en word die dan ook geupdate net als versie 9.6 voor de philips?

 

Groeten Rob1981

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Link naar reactie
Delen op andere sites

De V9 was bedoeld als verbetering, enkele extra functes en multicam. H2D2 heeft een zo'n versie gemaakt voor de Philips en meestal kon dat eenvoudig omgezet worden naar Pioneer. V9 bleek echter niet stabiel vwb het Multicam deel. Daarom is deze versie nooit officieel gereleased.

De andere functionaliteiten werken echter wel goed en het is een NL versie.

 

Groeten

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...