Ga naar inhoud


2 DVB-C kaarten en 1 CI/CAM


Rigolo

Aanbevolen berichten

sasc-ng kan idd niet met CCcam overweg.

 

Idee: alleen CCcam op de Dreambox (waarbij je dus kan kijken op de Dreambox), en NewCS op de PC. NewCS met CCcam op de Dreambox laten connecten en sasc-ng met NewCS op localhost laten connecten.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

W3ird_N3rd,

 

volgens mij gaat dat niet werken .... CCcam in zijn server rol kan toch niet connecties accepteren via het newcamd protocol? Als dat wel zo is dan kan sasc-ng WEL werken met CCcam omdat de sc plugin van sasc-ng werkt met (oa) het newcamd protocol.

 

Ik hem maar 1 kaart ... en maar 1 reader en die zit in de dreambox.

 

Hein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh. Ik weet niet zoveel van kaartservers. Ik dacht dat NewCS als een soort "brug" kon worden ingezet.

 

Mijn idee was dat NewCS de sleutels zou verzoeken bij CCcam, waarop CCcam ze van de kaart zou halen. NewCS zou ze dan met newcamd protocol aan sasc-ng geven.

 

Maar dat kan dus helemaal niet blijkbaar? Oeps! Dan moet je toch NewCS aan de praat zien te krijgen op de droomdoos.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

NewCS draait nu op de DM500C (zie ander draadje) en ik kan nu de encrypted kanalen bekijken op mijn MythBuntu machine.

 

Van de week het geheel nog maar eens instaleren en dan er meteen een kleine How To van maken zodat iedereen hier er plezier van kan hebben.

 

Daarna verder met MythTV MultiRec. Dat moet ook gaan werken want ik heb op happysat al een aantal postings gezien van mensen die dat werkend hebben

 

wordt vervolgd dus

 

Hein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...