Tonskidutch Geplaatst: 5 oktober 2007 Geplaatst: 5 oktober 2007 Hoi, tja ik heb hem al weer een hele tijd, maar wordt toch wel moe van dat MOBO met die kleinere (maar storende) bugs de asus K8V se elite met een athlon 64 aan boord (754) behoorlijk ontevreden over de sata onboard en inmiddels is de onboard lan dood zou ik die oude cpu en 2 Gig ddr houden (kosten:wankel inkomen) of zou ik de hele meuk vervangen door iets leuks mijn case + PSU is klasse dus het gaat om losse boxed items ik moet voorlopig niks van vista weten- dus mijn XP-pro moet er wel mee uit de voeten kunnen welk MOBO? cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
Hellum Geplaatst: 5 oktober 2007 Geplaatst: 5 oktober 2007 zie pm als Asrock je niks kan schelen. bijvoorbeeld Asrock K8NF4G Socket 754 MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
RobbieT Geplaatst: 5 oktober 2007 Geplaatst: 5 oktober 2007 Als je meer dan alleen de mobo wil vervangen ben je zo'n 190 euro kwijt. 80 euro, Athlon 64 X2 4200 dual core 50 euro, MSI K9AGM2-L 60 euro, 2 x 1Gb 667Mhz DDR2 geheugen Dit heb ik net zelf gebouwd, loopt voor het budget lekker. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Tonskidutch Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2007 beiden bedankt voor de tips per PM... en advies. we gaan kijken. cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen