Ga naar inhoud


[Pioneer] help, wie kan wat metingen doen?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

heb mijn pioneer 110nl opgeblazen door het befaamde voedings draadje te leggen voor de jtag print. De decoder doet helemaal niks meer, ook niet als ik het draadje weer verwijder.

Ik heb de spanningen van de voedingsprint naar het mainboard gemeten en deze kloppen niet allemaal. Ik vermoed dat het probleem dus in de voedingsprint zit. Daar er geen schema's van zijn zou het helpen als iemand een lijstje kon opstellen hoeveel volt (ac/dc) hij meet op de verschillende onderdelen v.d. voedingsprint. Dan kan ik dit op mijn board checken en hopenlijk de fout vinden.

 

Alvast bedankt

 

Erwin

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk deze thread even door voor pakweg de laatste 2 maanden. Ik heb voor iemand anders de spanningen een keer gemeten en toen als antwoord hier neer gezet. Ik weet alleen niet uit mijn hoofd oner welke kop die discussie gevoerd is.

 

Succes

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Goseca

Deze waarden meet ik in mijn 110. Het enige echte verschil dat ik zie is dat op de 8ste plaats bij mij een negatieve spanning staat.

Misschien heb je de '-' gemist. Als dat zo is hebben we geen verschil.

 

28.3v 6.0v 0v 22.5v 4.2v 11.9v 1.6v -4.8v 0v 0v 4.9v 4.9v 4.3v 3.2v 3.3v 3.3v 0v 0v 0v

 

Groeten

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Ik heb vandaag een schema van de DBR-S110NL bij Pioneer besteld en betaald, kosten € 30.00.

Als iemand ook interesse in het schema heeft dan kan hij/zij daar, tegen vergoeding uitteraard, een kopie van krijgen.

Ik verwacht het eind deze week of anders begin volgende week in huis te hebben.

Geïnteresseerden graag even een email naar: wimbeckers@wanadoo.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...