fr@ncis Geplaatst: 6 oktober 2007 Geplaatst: 6 oktober 2007 Al geruime tijd probeer ik een zwart seca-kaartje opnieuw te activeren. Vreemd genoeg krijg ik altijd de volgende boodschap te zien (eerste maal op een dag): "In het afgelopen uur heeft u de reeds een activatie-signaal aangevraagd. Het activatiesignaal dat naar uw smartcard verzonden is, blijft zich vandaag actief herhalen tot 23:59 uur. Heeft u na 23:59 nog geen beeld, voer dan nogmaals voorgaande stap uit." Nochtans heb ik "het afgelopen uur" geen activatie-signaal aangevraagd. Doe ik het dan nog eens opnieuw, dan krijg ik wel een andere boodschap : "In het afgelopen uur heeft u de reeds een her-activatie signaal aangevraagd. Indien u nog geen beeld heeft probeer het dan later opnieuw of neem contact op met 0900-9323 (€ 0,20 p.m.). " Is die eerste boodschap normaal, of loopt er iets mis ? Heractivatie lijkt in elk geval niet te lukken.
Melle Geplaatst: 6 oktober 2007 Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik had laatst met een van de kaarten hier ook hetzelfde, echter na de eerste melding had ik wel gewoon na een paar minuten beeld. Vond het ook vreemd want wss ook idd eerste keer dat ik heractiveerde op die dag. (kids hadden oude film gekeken op topfield en de cam er niet uit dus datum ging weer terug op de kaart..grrr) Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
1pm Geplaatst: 6 oktober 2007 Geplaatst: 6 oktober 2007 kreeg hier ook die melding en de update toch binnen 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast Geplaatst: 6 oktober 2007 Geplaatst: 6 oktober 2007 Deze melding kijg je ook wanneer een kaart niet meer aktief is. Ik heb nl. ook twee kaarten gekregen waarvoor er een incasso buro is ingeschakeld vanwege betalings achterstand. ik heb geprobeerd deze kaarten opnaam te krijgen maar dat kan (WIL) Canal Digitaal niet maar als ik een auto Update aanvraag wel de melding kreeg is reeds het afgelopen uur aangevraagd probeer het later maar weer. Vreemd waarom melding onbekende kaart of iets dergelijks.
fr@ncis Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2007 Dit zou kunnen, want het is een 'grijs' kaartje. Ik heb namelijk geen adres in Nederland, dus moet het via omwegen gebeuren. En dan kun je die dingen natuurlijk niet controleren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen