Gast Geplaatst: 6 oktober 2007 Geplaatst: 6 oktober 2007 Hallo, Sinds deze week ben ik de trotse bezitter van de Loewe 100hz 46" met ingebuwde hd sat ontvanger. Nu was ik benieuwd of iemand mij zou kunnen vertellen of het mogelijk is om middels een funcard met evt. een Magic module of andere module de Premiere zenders te bekijken. Het Premiere pakket is vlgs. mij gekraakt maar ik weet niet of het mogelijk is om middels de ingebouwde sat tuner deze open te krijgen. Wie kan mij eens wijzer maken of en hoe dit kan! Ik vraag dus met nadruk niet om files want dat mag niet he!!!!!!ik wil alleen om educatieve redenen weten of het technisch mogelijk is.
Gast Geplaatst: 7 oktober 2007 Geplaatst: 7 oktober 2007 Kraken mag ook niet. Maar als het een volwaardige DVB-S ontvanger met CI-module is zou alles er op moeten werken wat ook op andere sat-onvangers werkt.
Gast Geplaatst: 7 oktober 2007 Geplaatst: 7 oktober 2007 Het zou een volwaardige ontvanger moeten zijn, wat luid dan je advies, matrix module 1.08 met funkaart erin, laat eens weten, je klinkt nml. erg hoopvol. Kan ik ook gewoon de boxkey aanpassen in de module, ben er een tijdje uit geweest met het sat. gebeuren nml.
Gast Geplaatst: 20 oktober 2007 Geplaatst: 20 oktober 2007 Niemand meer die een gericht antwoord weet?????? Zou me tegenvallen nml.!!!!!!
Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober 2007 Geplaatst: 21 oktober 2007 shimai, de premiere ligt zo nu en dan open, via de nagra keys die ter studie ende vermaak rondzwerven op het internet als je een funkaart gebruikt zul je het niet kunnen bestuderen daar naar mijn weten geen nagra op fun emulatie is als die ingebouwde CI sat receiver de module herkent zou wel een ander moduultje uitkomst kunnen geven waar de keys embedded zijn maar ik zie dat je nog steeds een dreambox in je handtekening als de jouwe mag noemen, dan is het aansluiten op je dreambox toch ongemeen veel eenvoudiger met een mooie CCcam (softwarecam) erop. veel van die (duitse merken) ingebouwde satontvangers kunnen enkel met de alphacrypt module overweg en een abonnement kaart. cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen