boes80 Geplaatst: 7 juni 2002 Geplaatst: 7 juni 2002 Wie weet waarom de MMOV's niet werken op een gepatchte pioneer 110/nl2. Ik heb verschillene multicamfils gerpobeerd, maarhet beeld blijft zwart.
Gast Geplaatst: 8 juni 2002 Geplaatst: 8 juni 2002 dat is het itliaans paket en de codes wordt om de dag veranderdt
boes80 Geplaatst: 8 juni 2002 Auteur Geplaatst: 8 juni 2002 Ik wet dat MMOV van stream is en uitzend in irdeto, op mijn ongepatchte humax doen ze het namelijk wel, maar ik ga wel eens spitten, misschien dat het toch lukt.
Gast Geplaatst: 8 juni 2002 Geplaatst: 8 juni 2002 dat klopt maar de stream gaat ook over naar seca2 wanneer ze dat gaan doen dat weet ik niet kijk maar naar nieuwe codes dan werkt de mmov weer ik kan de codes nog niet vinden gr.strent
boes80 Geplaatst: 8 juni 2002 Auteur Geplaatst: 8 juni 2002 MMOV wisselt bijna dagelijks van key's zoals strent al zegt, ik denk dat je de multicamfiles niet au kunt maken, maar misschien is er nog iemand die dit wel kan.
Satori Geplaatst: 8 juni 2002 Geplaatst: 8 juni 2002 Een tijdje terug heeft iemand uitgelegd wat die MMOV precies was. Ik weet niet meer in welke thread. Ook bij werkt MMOV niet. Wil je het hier delen als je er uit bent. Ik ben ook wel benieuwd. Groeten Satori
Aanbevolen berichten