robbedoeske Geplaatst: 12 oktober 2007 Geplaatst: 12 oktober 2007 Als je de Geckow webinterface gebruikt kun je opnames gelijk als mpg overhalen.
DikkieDick Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2007 Dat zag ik ook. Even later: ik heb hem nu werkend. In de Neumo lukte het niet met 1.05. Ik heb nu een 1.04-versie. Ik ga eens een poging wagen een bestand over te halen. Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
DikkieDick Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2007 Hmmm... Filename Created Size Playtime Lock NED1 11 Oct 15:38 2397MB 01h 22s no ER 11 Oct 22:12 1651MB 50m 35s no The Hills Have Eyes - Hþgel der blutigen Augen _The Hills Have Eyes_ 11 Oct 23:26 4813MB 01h 58m 26s no Als ik die Hills have eyes als mpeg download (via het ikoontje) krijg ik een bestand van 123bytes. Via ftp beweert ie dat ie 716MB moet downloaden. Bij die ER is ie nu wel meer aan het downloaden. Ben benieuwd wat het wordt. Een tijdje later: iets te veel van het ding gevergd door 2 files tegelijk te downloaden, want de ftp-sessies zijn er uitgeknald en met ftp en telnet krijg ik geen connectie met de box. Wel is ie nog te pingen. Ook niet via de webinterface. Wilde net een opname schedulen. Nou ja, dan maar later. ;-) Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
DikkieDick Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2007 Probleem van de spontaan lege kanalenlijst blijft bestaan. Net gebeurde het ook weer eens. Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
GNcontrol Geplaatst: 13 oktober 2007 Geplaatst: 13 oktober 2007 Dick, Ik had maandenlang Fantacy 2.14 zo goed als probleemloos draaien, maar de laatste 2.16 had ook af en toe problemen met de database. Nu draait hier al enige tijd de laatste AB-com (enigma) image, en persoonlijk vindt ik deze een van de beste images voor de 400S GNcontrol
DikkieDick Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2007 GNcontrol, Databaseproblemen? Dat ie ook spontaan verdween? Zoja, da flash ik er eens een 2.14 in. 'k Wil wel twintuner houden. Straks gaat ie van 2 Taqs tegelijk opnemen. Nieuwe uitdaging. ;-) Mvg, Dick Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
Gast Geplaatst: 13 oktober 2007 Geplaatst: 13 oktober 2007 Ja twin tuner, dan moet je het met de Neumo 2.13.6 doen.
DikkieDick Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2007 Die gaf ook problemen. Heb zojuist geprobeerd FT 2.14 erin te flashen na het flashen bleven er puntjes op het scherm komen en er kwam niet de melding dat ie herstart moest worden. Hardhandig gedaan, maar nou blijft ie hangen bij het booten. Dat is lekker. Vannacht had ie weer eens niet opgenomen omdat de kanalenlijst weer weg was. Ik word er een beetje moedeloos van. Vandaag op pad, en vanavond de Xtreme maar weer aansluiten. Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen