Spiderman1974 Geplaatst: 8 oktober 2007 Geplaatst: 8 oktober 2007 Hallo mensen, Graag zou ik van de mensen die in het bezit zijn van een Reelbox willen weten wat hun ervaring met deze box is? Gr. Spiderman DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Gast Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 Reelbox bezitters zul je hier niet veel vinden, daarvoor moet je op het reelbox forum zijn. Helaas kan ik je geen link geven, die is hier in de ban gedaan, maar is met google niet moeilijk te vinden.
Ron Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 Aangezien jij een reelbox bezitter bent, had je toch gewoon jouw ervaringen kunnen posten? Nu help je niemand, maar ben je al weer negatief bezig over dit forum. Ron
Gast Geplaatst: 10 oktober 2007 Geplaatst: 10 oktober 2007 Het zal je misschien verbazen, maar ik bezit geen reelbox en heb er ook nooit een gehad, dus eigen ervaringen heb ik niet. Wel draag ik de box een warm hart toe vanwege de mogelijkheden en de flexibele opbouw. De kostprijs is mij op dit moment nog te hoog. Ik ben overigens helemaal niet negatief over het forum, ik heb alleen feiten genoemd. Jij mag zeggen dat wat ik geschreven heb niet waar is. Als jij dat als negatief ervaart kan ik niks aan doen, dat ligt dan aan je zelf. Maar deze discusie wil ik helemaal niet, ik wou die man gewoon een alternatief wijzen, dat is alles.
Gast Geplaatst: 10 oktober 2007 Geplaatst: 10 oktober 2007 ***** Off topic en commentaar op het beleid verwijderd. Daarom worden reelbox topics dus vaak gesloten. Omdat er altijd een of andere idioot is die denkt dan hij de regels van dit forum aan zijn laars kan lappen en de algehele stemming op het forummag verzieken.
WilSat Geplaatst: 11 oktober 2007 Geplaatst: 11 oktober 2007 Ik heb al bijna een jaar een Reelbox. Is een geweldige, stabiele ontvanger, welke een enorme ontwikkeling qua software heeft meegemaakt. Inmiddels is de Reelbox een vlotte zapper met een superieure beeld kwaliteit. De ondersteuning uit de gebruikersgroep heeft het voor veel gebruikers inmiddels mogelijk gemaakt om zelf een eigen image te maken. Met hun eigen mogelijkheden. Inmiddels zijn de eerste HD-kitjes uitgeleverd. Ook dat werkt inmiddels naar behoren. Er zijn een aantal groepen welke images maken voor deze ontvanger. Elk met hun eigen specialiteit. Het is niet ingewikkeld om zo'n image op de box te flashen, dus kan je met recht zeggen: het is een Reelbox-4-all!
HDvideo Geplaatst: 11 oktober 2007 Geplaatst: 11 oktober 2007 Ik sluit me hier bij aan, geweldig ding, ongeevenaarde beeldkwaliteit.
Spiderman1974 Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2007 Is er bij iemand bekend wanneer en waar de hd-kit weer leverbaar is, dit zou de ontvanger helemaal compleet maken. DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
deeejeee Geplaatst: 12 oktober 2007 Geplaatst: 12 oktober 2007 Op de Duitse veiling site worden ze geregeld aangeboden, maar wanneer ze weer in de online-shop leverbaar zijn zou ik ook niet weten........... DM8000 ruDREAM Infinity X
HDvideo Geplaatst: 12 oktober 2007 Geplaatst: 12 oktober 2007 Eind november moeten ze er weer zijn. Op www.reelmultimedia.com is er een prima support forum of www.^#%^$&^#$&^#&&.eu (even de streepjes weghalen) waar je dat allemaal kan volgen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen