Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik neem een zelfopgenomen DVD(met DVDR)en stop die in de PC,dan herkent Verkenner de diverse VTS_01_x.VOB files!

Toch wil de player niet opstarten,die toont het inhoudsbeeld en gedaan.

Via drag & drop naar de videoplayer (in PC,vb ralplayer of WinDVD)speelt ie de div videofiles perfekt af.

Voor de crash deed die PC het goed

Mogelijks een driver vergeten bij de herinstallatie?

Geplaatst:

Eerder een koppeling. Op bewuste bestand gaan staan, rechtermuisknop, openen met... programma zoeken (bijvoorbeeld windvd) en dan vinkje bij altijd met dit programma openen... Meestal heb je genoeg om dit te doen bij Video_Ts.ifo

zo ff uit mijn hoofd, maar je zult er wel uitkomen. Bij Vista is het vergelijkbaar... iets andere termen

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ligt its genuanceerder...

Vroeger gebruite ik vr de opnames een flips dvdr-610,nu en dvdr-3380

Een opname van de 610 in de pc steken en die speelt direkt, en die kan ik ook in Pinnacle importeren...

De opnames van de 3380 in de PC en de spelen niet direkt???

Via dragging in vb Windvd spelen die ook,maar worden niet herkend in Pinnacle studio???

Ik vermoed dat er iets aan dat flips formaat veranderd is!

Alleen de titel wordt in Windvd weerggeven maar speelt niet verder!!!???

Of moet er extra soft op de pc om die te lezen via een of ander progr, en zat dat er vroeger in en is het na de crash weg...

Geplaatst:

Oplossing gevonden: windows op c deleted, en opnieuw geinstalleerd!

Ook Pinnacle v11 gaf met zijn INSTANT-CD/DVD compabiliteitsproblemen met windows...

** Eigenlijk is Instant-CD/DVD er de oorzaak van!

* Bestaat er een mogelijkheid om een opstartschijf te makn onder Windows-XP, die ook toelaat de harde schijven te benaderen?

* Bestaat er een Deltree.exe voor Win-XP?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen