Gast Geplaatst: 8 oktober 2007 Geplaatst: 8 oktober 2007 hoi, sinds kort een nieuw speeltje, een sarotech dvp 570hd media player, en moet zeggen dat ik op een dingetje na er behoorlijk tevreden ben. Er zit namelijk een lan aansluiting op, maar op een of andere manier kan ik alleen vanaf de player een "gesharede" folder op mijn pc bekijken (en media streamen), terwijl ik eigenlijk andersom zou willen. Dus de hardeschijf van de mediaplayer benaderen vanachter mijn computer. Heb me ondertussen al gek gezocht op het web, maar zonder resultaat. nu zit er bij de laatste firmware van het apparaat een abigs.bin file die je kan mounten ("mount -o loop abigs.bin /media/"). ik vroeg me af of ik niet een aantal zaken in deze firmware (smb.conf resov.conf ofzo?) zou kunnen veranderen en dan vervolgens kan "flashen" op de mediaplayer om dat "dingetje" vervolgens via het netwerk te kunnen benaderen. Ben echter een redelijke linux leek op dat gebied, dus wie zou er een oplossing weten? dus: 1- wat zou ik moeten veranderen, toevoegen, verwijderen? 2- hoe krijg ik het dan weer in de abigs.bin file gepropt? 3- wat is het risico dat ik de player omzeep help? bedankt voor enig advies / guidance groeten PAtrick
polle58 Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 voor zover ik weet gaat dat niet via de ethernetverbinding (enkel voor streaming) het zou wel zonder problemen moeten gaan via de usb kabel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen