Gast Geplaatst: 8 oktober 2007 Geplaatst: 8 oktober 2007 Hoi Allemaal! Momenteel kijk ik naar Film 1.3 via een oude glasbak Panasonic op 4:3 en het lijkt wel of er een soort morse code links boven wordt weergegeven (korte en lange streeptjes) Ik bekijk het momenteel via mijn secabak (Philips DSR 2211) weet iemand waarom dit is? Groetjes, Tom.
W3ird_N3rd Geplaatst: 8 oktober 2007 Geplaatst: 8 oktober 2007 Ik zag dat vroeger ook wel eens bij b.v. de publieken. Was dat geen teletekst ofzo, die normaal buiten beeld valt door overscan maar door het letterboxen met 16:9 weer in beeld komt? Ik ken het fenomeen al langer, aangezien PC's niet aan overscan doen. Ik zie het nu ook op Het Gesprek. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast Geplaatst: 8 oktober 2007 Geplaatst: 8 oktober 2007 Ik weet het echt niet; Ik vind het alleen maar vreemd. groetjes, Tom.
EaS Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 Is dat niet dit verhaal? Canal Digitaal kan het blijkbaar makkelijk wegfilteren.
Gast Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 @W3ird N3rd en EaS, bedankt voor jullie reacties! Groetjes, Tom.
kapoentje Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 De WSS (wide screen signaling) lijn is voor analoge signalen. In digitale beelden mag die lijn gewoon niet aanwezig zijn. CD krijgt die beelden van Film1 en Sport1 ergens vandaan waar ze waarschijnlijk die fout maken. Ook op de kabel zitten ze er in. Ergens moet gewoon een schakelaarte omgezet worden. Hoe moeilijk kan het zijn. Je kijkt naar de langslopende storing op de Nederlandse TV. Misschien kan Littlesat het nog eens melden bij CD.
Gast Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 Citaat: Was dat geen teletekst ofzo, die normaal buiten beeld valt door overscan maar door het letterboxen met 16:9 weer in beeld komt? Klopt, dat is inderdaad teletekst en verder de synchronisatiepulsen. Ik zag ze vorig week voor het eerst weer bij Het Gesprek.
Gast Geplaatst: 12 oktober 2007 Geplaatst: 12 oktober 2007 Re: Morse code op Film 1.3. Ik ben opzoek naar het e-mail adres van CD, ik heb dit weleens gelezen op dit board, maar stom genoeg nooit opgeslagen. Ik kan het niet meer vinden, ook op lyngsat etc vindt ik het e-mail adres niet. Ook via de zoekfunctie van ons board kom ik niet achter hun e-mail adres. Wie weet het e-mail adres van Canal Digitaal? Ik ga ze toch zeker een mailtje hier omtrent sturen als één van jullie mij kunnen helpen met hun e-mail adres.. Groetjes, Tom.
Gast Geplaatst: 12 oktober 2007 Geplaatst: 12 oktober 2007 Hebben ze niet, hahahaha. Hoe is het mogelijk, een digitaal bedrijf zonder mail adres.
Gast Geplaatst: 12 oktober 2007 Geplaatst: 12 oktober 2007 Hoi rhodi! Ik heb een keer 2 e-mail adressen van cds gevonden maar heb ze nooit genoteerd. Groetjes, Tom.
Gast Geplaatst: 12 oktober 2007 Geplaatst: 12 oktober 2007 Heb het alweer gevonden en aan alle 2 het verzoek gevraagd om die vreemde "morse-code" te verwijderen. (info@canaldigitaal.nl&webmaster@canaldigitaal.nl) Groetjes, Tom.
Gast Geplaatst: 12 oktober 2007 Geplaatst: 12 oktober 2007 Klopt, ook bij Het Gesprek, dus heb ik dit ook persoonlijk (op mijn naam, dus niet op jouw nick-name, maar op mijn naam vermeld) Groetjes, Tom. En nog bedankt!
W3ird_N3rd Geplaatst: 12 oktober 2007 Geplaatst: 12 oktober 2007 Citaat: Heb het alweer gevonden en aan alle 2 het verzoek gevraagd om die vreemde "morse-code" te verwijderen. () Groetjes, Tom. Leuk om die adressen zo op een openbaar board te zetten, krijgen ze weer wat extra spam zodat de kans dat ze je mailtje lezen weer wat kleiner zal worden. Als je die adressen per se moet posten, zet ze dan in een plaatje en doe dat bij je bijlage. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast Geplaatst: 12 oktober 2007 Geplaatst: 12 oktober 2007 Hoi W3ird_N3rd! Ik verspreid geen spam en jij ook niet; Ik denk dat onze sat4allers dat ook niet doen omdat we allemaal weten hoe hinderlijk spam is. Maar het is wel leuk dat ik die e-mail adressen weer heb gevonden. Misschien hebben andere sat4allers er ook wat aan? Ik weet uit ervaring dat je nooit een reactie terug krijgt, maar dat geeft toch niks, CDS leest het wel in ieder geval. Groetjes, Tom.
W3ird_N3rd Geplaatst: 13 oktober 2007 Geplaatst: 13 oktober 2007 Door ze op een openbaar board te posten kunnen harvesters ze oppikken. Dat zijn geen sat4allers, maar dit board is gewoon voor iedereen te bekijken, dus ook voor harvesters. http://en.wikipedia.org/wiki/Web_crawler Citaat: Also, crawlers can be used to gather specific types of information from Web pages, such as harvesting e-mail addresses (usually for spam). Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen