Gast Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 Hoi, Ik heb vandaag het service manual van de DBR-S110NL decoder binen gekregen en ook al ingescand. Ik stel het aan iedereen beschikbaar tegen een kleine vergoeding (€ 5.00). Degene die er interesse hebben verzoek ik hun email-adres (geen webmail adres,file is nl. 25 mb groot) via een persoonlijke mededeling aan mij mede te delen waarna ik mijn gironr. doorgeef en na ontvangst stuur ik de manuals door.
Gast Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 mischien is het beeter dat het via msn verstuurd word
Gast Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 Hoi, Daar de file te groot is om te versturen (25 mb) stel ik voor dat jullie je adres vie een prive email aan mij doorgeven dan verstuur ik het via CD. Er komen dan wel extra kosten (€1.50) bij maar dat mag geen punt zijn. Groetjes, W.J. Beckers
Gast Geplaatst: 10 juni 2002 Geplaatst: 10 juni 2002 Vind je dat? Ik heb ruim 30 euro voor het manual betaald en als iemand er interesse voor heeft dan mag ie er best iets voor betalen. Het hoeft niet voor mij hoor.
Aanbevolen berichten