Con Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 Voor mijn buurman ooit een tweedehands Nokia gekocht met alleen de free-to-air. Hij en (toen) zij had geen behoefte aan de commercielen. Nu heb ik de Duo LNB aangeschaft maar na het scannen werd de Astra niet ingelezen (geen flauw idee welke firmware er nu opzit, voor mij een onbekende. Ik kan natuurlijk de officiele Strong Firm erop zetten daar werkt het blijkbaar wél op dat je na het scannen zowel Astra 1 eals 3 heb of is er nog andere FW geschikt. Waar vindt ik die originele FW trouwens en welke versie heb ik hier voor nodig (weet nog niet of het een 8000 of een 8100 is), moet ik nog even achterhalen met loader. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
VREESWIJK Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 de org fw vind je op mijn site zie tab hierboven Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Hellum Geplaatst: 9 oktober 2007 Geplaatst: 9 oktober 2007 in plaats van Diseqc 1.2 sturing moet je echt Toneburst gebruiken. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Loui (K) Geplaatst: 21 oktober 2007 Geplaatst: 21 oktober 2007 Ik heb ook een strong 8000 en heb daar De orignale FW van Vreeswijk opgezet en het werkt perfect met de Duo lnb.
Con Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2007 Is gelukt met de originele FW, wist alleen niet dat je 2 keer moest scannen. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen