Ga naar inhoud


[Strong 4375] Strong 4375


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,<BR>Sinds een week in het bezit van deze decoder.<BR>Het initializeren van de ci module duurde de eerste dag 2-3 minuten.<BR>Ging steeds langer duren.<BR>Tot een minuut of twintig.<BR>Dan...sinds gister geen beeld meer.<BR>Heb gedeeltelijke oplossing gevonden: <BR>Opnieuw laten zoeken naar digitale zenders.<BR>Dan slaat-ie vast.<BR>Na 8 of 10 seconden.<BR>Maar daarna kan ik weer kijken.<BR>Versie van ci-module is aston 1.05.<BR>Software-versie is 1.01.<BR>Wat is er aan de hand?<P>Nog een vraag:<BR>Als ik op favorieten druk en een zender kies (bv 4)<BR>komt er een getal op het display: 6004.<BR>Als ik op de knop digitale tv druk,en dan voor 4 kies,<BR>krijg ik het getal 0004 op de display.<BR>Wat is er aan de hand ?<BR>De handleiding zegt er niets over en is zeer slecht.(vertaald)<P>Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden...<BR>De groeten van Han

Link naar reactie
Delen op andere sites


Versie 1.02 ingeladen.<BR>Problemen met seca-ci module voorbij.<BR>Binnen 3-4 seconden beeld.<BR>MAAR beeld en geluid lopen vaak NIET synchroon.Het wachten is dus op versie 1.03.<P>Daaag allemaal..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, heb ik ook vastgesteld met de nieuwe versie loopt de lipsynchronisatie soms ergelijk mank.<BR>Aan de heren van Strong (die zitten hier toch allemaal mee te lezen smile.gif" border="0 ) doe er snel iets aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...