Gast Geplaatst: 10 oktober 2007 Geplaatst: 10 oktober 2007 Tot voor kort had ik een aantal radiozenders die de hele dag non stop muziek uitzonden. Een kanaal met 60 er jaren een met 70 er jaren enzovoort. Ik dacht dat deze kanalen onderdeel uitmaakte van het premiere pakket. De laatste tijd echter zie ik deze kanalen wel in de settingslijst staan maar als ik de lijst dan in de dreambox pomp (meerdere dreamboxen) zijn ze verdwenen . Er staat dan iets als removed item. Kan iemand mij vertellen hoe dat zit? Mvg Satkijker
Tonskidutch Geplaatst: 10 oktober 2007 Geplaatst: 10 oktober 2007 ik zag HIER nogal wat nieuwe wijzigingen dus of manueel wijzigen of opnieuw scannen cheers I Am Gone Love You JESTOFUNK
Rekordc Geplaatst: 10 oktober 2007 Geplaatst: 10 oktober 2007 Radio pakket is helaas ingekrompen tot 7 zenders. Er was waarschijnlijk ruimte nodig voor een paar nieuwe tv zenders. Martin Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Mister HaCk Geplaatst: 12 oktober 2007 Geplaatst: 12 oktober 2007 Helaas gaan ze binnenkort helemaal mee stoppen. Zoals ook al aangegeven in verband met ruimte nodig en vanuit de abonnees teweinig animo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen