top-seve Geplaatst: 10 oktober 2007 Geplaatst: 10 oktober 2007 Is CCcam de enige emu die een S0ftc@m.Key op een server kan gebruiken of zijn er nog andere emu's die dit kunnen? En zo ja, welke? Alvast bedankt voor de reacties. Als je veel leest hoef je minder te vragen...
likus Geplaatst: 10 oktober 2007 Geplaatst: 10 oktober 2007 Nee, meerdere cams doen dit. Als je cccam in de Database van Sat4all intikt, krijg je een overzicht van de bestandslokaties van de diverse cams. Hier staat ook bij, wanneer men softc@m.key gebruikt. DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
top-seve Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2007 Dit is niet helemaal wat ik bedoelde. Ik heb een thuisserver draaien met 2 dreamboxen aangesloten. Nu wil ik op de server de s0ftc@m.key plaatsen en dat de 2 dreamboxen deze (via m'n netwerk) gebruiken. Ik heb gelezen dat CCcam dit kan maar vroeg mij af of het ook met andere emu's, b.v. NewCS, kan. Als je veel leest hoef je minder te vragen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen