Ga naar inhoud


[Strong] Software upload voorkomen??


Gast

Aanbevolen berichten

kan je een software upload voorkomen door de flash's in je ontvanger met behulp van een pull-up weerstand aan de plus 5V of ground te hangen.<P>Groeten Admirals confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> En wat als die update nodig is om Canal Digitaal te kunnen (blijven) kijken..... Hmmm...Nou....??? <HR></BLOCKQUOTE><P>Wat als je ontvanger de update niet binnenkrijgt omdat je net even een weekje met vakantie bent en de hele installatie van de spanning hebt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk, ik bedoel dus de upload, waarmee ze je straks gaan beperken om buitenlands gecodeerde zenders te ontvangen. Waarmee het straks puur een hollandse secadoos wordt en natuurlijk de fta zenders...??!! Ik heb geen nieuwe software van C+ nodig en als ik het nodig heb wil ik hem zelf kunnen flashen..<P>Admirals read.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 ding vergeten de patch heren wel altijd. Ga niet lopen patchen VOOR een (kijk) probleem zich voordoet maar altijd pas NAdien.<BR>STRONG waarschuwd met klem GEEN andere software in het kastjes te laden als die er origineel inzit. Dit juist om kapotte receivers te voorkomen!<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...