Ga naar inhoud

[TF5510PVR] opgenomen programma via computer op dvd met Topfield 5510 PVR

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja Sigma...

Maar nu lees je Weer Niet wat ik gisteren in eerste instantie er neerzette waarom ik de oude methode er neerzette want er stond van JFox immers: "Nero 7 heb ik niet zoveel ervaring mee, dus heb geen idee waar ik moet beginnen."

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Geplaatst:

ja daar heb je gelijk in

maar als je nero op je PC zet en je speeld er een beetje mee wijst het zich zelf.

ik had het hier natuurlijk even kunnen uitleggen hoe het werkt

sorry!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Bedankt voor jullie hulp. Heb deze pc nog niet zo lang en Nero zat er standaard op. Het is een andere versie als ik anders gebruikte en heb me nog niet echt met film branden bezig gehouden. Dit werkt super zeg had ik eerder moeten weten.

Maar heb nu de smaak te pakken. Ben stukken aan het bewerken. Ben mijn hd aan het legen dan hou ik weer ruimte over.

Bedankt,

Jaccqueline

Geplaatst:

Ik heb het ook geprobeerd, eerst een file naar laptop (vista erop) gebracht **.rec file en die vervolgens geprobeerd te openen in Nero 7 helaas krijg ik dan de melding dat het bestand niet geopend kan worden in Nero. Iemand een oplossing?

Geplaatst:

het werkt pas vanaf de laatste paar versies dus ik denk dat je even de laatste moet downloaden.

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

Ik neem aan dat je bedoeld de laatste versie van Nero? Goed dan zal ik dat eerst eens proberen. Laat het hier nog wel even weten.

Een andere vraag, maakt het nog uit hoe of de file op de hd van de TF staat? Ik heb namelijk meerdere uitzendingen erop staan, sommigen zijn voorzien van een groen slotje, en sommigen zijn half groen/rood.

Geplaatst:

Een beetje basiskennis is wel raadzaam. In de FAQ staat heel duidelijk omschreven van de gekleurde dollartekens betekenen.Hint: codering wink

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Dat was niet wat ik bedoelde met de vraag, het was mij bekend dat het groene slotje betekende "ongecodeerd" en het half groen/rode slotje dat het een "gecodeerde" uitzending betrof. Ook weet ik wel hoe of ik een uitzending kan decoderen dmv het opnieuw (versneld) afspelen, en dan gelijk weer opname starten, zodat men een COPY file heeft.

Mijn vraag was of het nog wat uitmaakte, in welke staat het op de HD staat, om de *.rec file naar je laptop te halen met Altair?

Dus maakt het nog wat uit of het gecodeerd of ongecodeerd is? Dat bedoelde ik :-) Misschien niet al te duidelijk geformuleerd, maar dat was mijn vraag.

Voor wat betreft de versie van Nero, ik heb een Premium Nero editie 7.10.1.2 en tot nog toe geeft Nero iedere keer een foutmelding als ik een *.rec file erin wil plaatsen.

Geplaatst:

het werkt alleen met gedecodeerde file's dus die hellemaal groen zijn

dit geld overigens ook voor andere programma's om de bestanden om te zetten

je moet de file wel eerst omzetten in Nero vision!

voor dat je hem kunt branden als DvD

Mvrgr Sigma

Geplaatst:

Prima programma dat Nero 7 dus, heb het nu uitgeprobeerd, en ben nu een schijfje aan het branden. Het ziet er naar uit dat zelfs ik het kan :D Tnx allen voor de uitleg en hulp.

Geplaatst:

Ik hoef geen file om te zetten in NeroVision, gaat automatisch als je werkt met Nero StartSmart, zoals enkele berichten terug door mij beschreven. Ik gebruik Nero 7.8.5.0. met Nero SmartStart 4.9.5.7. Decoderen is wel noodzakelijk voor je de rec-file naar de PC overzet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen