Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allen.

Ik heb hier een intercom set van Kocom bestaande uit een telefoontoestel met een voordeur station deze bevat 1 drukknop om het telefoontoestel die binnen hangt op te roepen. De voeding voor alles komt vanuit het telefoontoestel (115-220V) en de verbinding tussen beide is 2 draads (een derde draad om eventueel een deuropener te bedienen).

Nu het volgende probleem ik bezit nog 6 extra telefoontoestellen die ik graag in diverse ruimtes wil aansluiten en dan allen naar 1 centraal punt uit wil laten komen echter de bestaande voordeur station heeft maar 1 drukknop om 1 toestel op te kunnen roepen of andersom van telefoontoestel naar voordeur station. Nu zijn in de handel voordeurstations met 4 drukknoppen dus 2 van deze sets zouden mijn probleem oplossen maar ik woon in mexico en hier is dat niet te krijgen.

Is er een oplossing waardoor ik zelf een centraalpunt maak, waar ik 7 drukknoppen (1 apart voor elk toestel) en een speaker op monteer zodat ik elk toestel apart op kan roepen en deze mij dan weer kunnen beantwoorden?

Nogmaals de voeding voor het voordeur station komt vanuit het telefoontoestel en is naar mijn idee 12 of 24 volt wat vanuit het telefoontoestel komt en het telefoontoestel wordt gevoed d.m.v. 115V.

Ik hoop dat iemand een oplossing voor mijn probleem heeft.

M.v.g. Patrick

post-1400-1318259429,5269_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik heb van alles geprobeerd om de foto's op de juiste manier te uploaden maar denk dat deze zijn beveiligd ofzo. Het was in iedergeval een afbeelding van beide apparaten.

Dan maar in tweeen en een erg kleine afbeelding mijn excuus daarvoor.

Patrick.

post-1400-1318259429,5435_thumb.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen