Ga naar inhoud


[Strong 8000] Wegvallen K en Taq kaanlen op Strong 8000


Gast

Aanbevolen berichten

gisteravond zat ik op mijn gemakje te kijken naar een van de Taq zenders. Op een gegeven moment begon het beeld een beetje raar te doen. Ik zag mijn Strong display knipperen en op een gegeven moment heb ik de boel uit en weer aan moeten zetten. Daarna kreeg ik Taq niet meer in beeld. <BR>Ik kreeg het idee dat de keys verlopen waren, dus heb ik de laatste keys van duck maar op mijn kaart gezet. Helaas pindakaas... nog steeds geen beeld. Heel af en toe krijg ik wel beeld, maar ik krijg dan alleen de aankondigingen te zien. Als en een film bezig is blijft het beeld zwart. Dit geldt ook voor de K zenders. Wat nu???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gisterenmiddag op Humax 5300, emb viaccess, aston 1.05, irdeto freecam 2 ook hele rare effecten met de K,s en T,s.<BR>Af en toe even beeld daarna weer zwart. Nieuwe seca files geladen en weer beeld maar kreeg steeds een melding invalid card check card. Verder werkte het wel.<BR>Dus bij kanaal veranderen wel beeld maar tevens een melding invalid card. Bleek later viaccess card te zijn. Nieuwe files geladen en alles als vanouds. Dus gewoon weer beeld en geen meldinggen meer. Maar wat is er in werkelijkheid gebeurd? Is er iets met signaal meegekomen? Wie kan daar antwoordt op geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier met een 9800s en Hum 5400 met aston1,05 problemen ondanks geldige keys en dat soort zaken.<BR>Even beeld en dan black screen.<BR>Op Wallbanger en HBEmu geen problemen met zelfde keys, zie de providers wel allemaal shit versturen dus het zal inderdaad wel de regiocodes kunnen zijn.<BR>mazzel bavaria.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...