Spiderman1974 Geplaatst: 11 oktober 2007 Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 Hallo, Ervaren jullie ook dat de logos van bijv. de canaldigitaal kanalen van bijz. slechte kwaliteit zijn. Ik heb hier namelijk superstrak beeld, de ondertiteling is scherp en dan staan er van die wazige logo's in beeld. Jullie denken misschien waar maakt die man zich druk over, maar ik vraag mij af of jullie dit ook vinden?? DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 oktober 2007 Delen Geplaatst: 11 oktober 2007 nee soryy hier niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 oktober 2007 Delen Geplaatst: 12 oktober 2007 Logo's staan veelal in de hoek, de zwakste plek van een CRT. De zaak opnieuw uitlijnen? Het zijn wel beeldmerkjes waar de contourverscherping minder vat op heeft, in tegenstelling tot bijv. ondertiteling. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen