Ga naar inhoud

Outlook..een janboel wat betreft de taal.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een voor mij onbegrijpelijk verschijnsel met Outlook.

Gebruik Outlook 2003, de US versie. Mijn laptop heeft Win XP prof/SP2 ook de US versie.

Alle mail folders hebben zichzelf ombenoemd in Duitse benoemingen, bijvoorbeeld: Drafts heet nu Entwürfe en Inbox heeft zichzelf naar Posteingang ombenoemd. En ga zo maar door.

Ik snap hier de ballen niet van.

Feit is wel dat ik in Duitsland woon en werk, maar hier heb ik niet bewust om gevraagd.

Weet iemand de oorzaak misschien?

Geplaatst:

misschien een update van MS Office geïnstalleerd welke niet naar de taal kijkt maar naar je regio. Zoiets zou mij niets verbazen.

Dus, is er wat aan vooraf gegaan (voordat je dit bemerkte) en zoja, wat ?

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Ik heb dat ding kompleet geinstalleerd uit Canada meegenomen en heb de keyboardtaal in Duits omgezet omdat ik een extern Duits keyboard heb aangesloten.

Verder heb ik uitsluitend mijn "Kontakten" uit mijn oude laptop met Duitse Outlook 2003 naar mijn nieuwe laptop ge-importeerd.

Verder weet de nieuwe laptop voor zover ik weet niet dat ie in Duitsland staat, ik heb zelfs de klok nog op het US systeem laten staan (AM & PM etc.) Ook de currency staat op US$ omdat anders mijn Sales Logix programma over de zeik gaat.

Geplaatst:

Probeer eens outlook opstarten met de parameter /resetfoldernames

dus start->uitvoeren

outlook /resetfoldernames

De mappen moeten nu hernoemd worden naar de taal van outlook. Ben er echter niet zeker van of dit altijd werkt of alleen i.c.m. exchange.

Dreambox 800, Dreambox 7000S, Wavefrontier T90 met satconn 10/1 switch, LNB's op 28o, 23o, 19o, 16o, 13o, 9o, 7o, 5o, 1w

Geplaatst:

Je hebt toch de klok op de europese tijd gezet (Greenwich time + 2 hrs) dus daarmee geef je al aan dat je in europa zit?

Geplaatst:
Citaat:

Verder heb ik uitsluitend mijn "Kontakten" uit mijn oude laptop met Duitse Outlook 2003 naar mijn nieuwe laptop ge-importeerd.

ik denk, dat dit hem is, hij heeft ook de mapnamen geimporteerd...

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Geplaatst:
Citaat:
Ik heb dat ding kompleet geinstalleerd uit Canada meegenomen en heb de keyboardtaal in Duits omgezet omdat ik een extern Duits keyboard heb aangesloten.

Hier heb je de oorzaak, MS gebruikt de keyboardtaal wel vaker voor instellingen, bijv, ook de spellingscontrole kijkt voor de standaardtaal naar deze instelling. Even je instelling wijzigen en je weet 't (tenzij een herinstallatie nodig is).

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen