Ga naar inhoud


[Strong 8000] strong 8000 uitgevallen


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met mijn reciever?<P>Ik heb het aan en uit gezet en nu blijft ie uit, heb de zekering van de voeding gekontroleerd die is nog goed.<P>of is echt kapot?<BR> confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo ricardo bedank voor tip, maar ik heb m een keer aan en uitgezet met de hoofdschakelaar en nu blijft het displaaytje naast de schakelaar ook zwart.<P>weet je mischien waar ik het moiet zoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P> mad.gif" border="0 <BR>Heb juist hetzelfde probleem, de display is beginnen flikkeren terwijl de ontvanger op één van de NL zenders stond, ik kon de ontvanger niet meer van zender veranderen, na een power off doet ie NIETS meer !!!<BR> mad.gif" border="0 IK KAN ZELFS DE FIRMWARE NIET MEER OPNIEUW LADEN !!! mad.gif" border="0<P>Alweer een grap van C+ ??? Update op afstand ?? Wie weet hier meer van ??<P> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <P>Thx<P>IQ<p>[ 27-06-2001: Bericht aangepast door: IQ ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gisteren naar 20.00 uur niet naar een NL zender gekijken, maar mijn strong receiver loopt aff en toe vast op spaanse of franse kanalen. Geen reactie meer op de afstandbediening.<P>Ik krijg de strong receiver pas door 3 off 4 keer aan/uit schaakelen an de power on/off toets weer aan de gang en dan pas brand ook het groene display weer. Het ontbreekt een echte "reset" knop.<P>veel success<P>hennesk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Ik heb een paar keer geprobeerd aan en uitzetten, helpt niet.<P>Ben vandaag bij een collega wezen kijken die heeft dezelfde patch als ik V 15 en die heeft geen probleem.<P>De voeding doorgemeten is wel spanning aanwezig, maar display blijft zwart.<P>Ik heb nu een pioneer te leen kan dus wel weer wat zien. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is wel 50x uit en aan geweest, anaal + gebeld en die zeiden dat het niet door hun kwam dat er iets aan de hand was wisten ze wel.. maar wat..... niet onze fout..(JAJA).<BR>Dus toen ben ik bij de strong importeur beland.. en die zieden dat anaal + wel heeft zitten rommelen met een update van oude ROM versie (dus daarom hadden v20 noproblemo's) en ik kan hem daar omruilen of bij grofvuil zetten... dus als er op je STRONG8000 een P1 knippert... NIET UITZETTEN anders vinito en over met de gein.....naar strong. Die leggen de rekening bij Anaal + neer… <BR> laugh.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste medehobbyisten....<P>Ik wil graag twee 'stellingen' kwijt:<P>1. Op dit moment is er een probleem met de Uplink en de software in huize Canal +. Dit inmiddels zo overbekende verschijnsel (wat Canal + altijd weer steevast ontkend!). Dit zorgt meestal voor de ontvangstproblemen voor de oudste generatie. Pace, Grundig, Echostar etc. Als Canal + heeft besloten om een geforceerde upgrade te doen naar de reguliere Seca doosjes n.a.v. de diverse ehh 'patches' dan hebben ze dat op een wel heel ongelukkig moment gestart (zacht uitgedrukt). Sterker nog: Ik durf zelfs zo ver te gaan dat de problemen zijn ontstaan door deze geforceerde update! 3 TXP's die tot aan de rand zijn benut middels Static MPX houdt niet veel over.. Is dit allemaal waar? Dan zou ik de rekening ook onmiddelijk naar Canal + doorschuiven...<P>Maar nu komt:<P>Stelling 2:<P>De Canal + doosjes a la Strong 8000H en anderen zijn gelicenseerd en bevatten (moeten bevatten) dezelfde door Canal + uitgegeven software!! Als wij die gaan ehhh 'patchen' is deze code niet meer actueel. Dan nog even de H2D2 PPV patch erover en Canal + kan niet meer weten wat erin zit!! Het zou me dus niet verbazen dat juist deze Strongetjes nu 'slachtoffer' worden van een totale uitval a.g.v. ROM Cheksum en adresfouten...M.a.w. al deze lieden hebben natuurlijk wel hun garantie laten lopen (welwillend) om naar de verschillende kanalen te kunnen kijken. Het moraal van het verhaal: Blijf wel reëel! Je weet dat een patch (zeker een inofficiële!) natuurlijk geen enkele garantie mer biedt op de functionaliteit. Als het werkt is het natuurlijk hartstikke leuk, maar je stopt je hoofd wel zelf in die strop!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TeeBee<P>Denk dat je iets te ver gaat met je stelling dat ieder slachtoffer zich maar moet melden zodat ze zich kunnen groeperen. Is natuurlijk een prachtig verhaal van 'boter op het hoofd'. De Strongs die zijn uitgevallen zijn alleen maar uitgevallen omdat er niet meer de originele software in zat. Is een typisch geval van 'Gokken' en dit keer dus 'Verliezen'. 'Kat' en 'Muis' zal ook wel bekend klinken.....<BR>Heb van een hele gladde Canal + vertegenwoordiger in mijn winkel mogen horen dat alle mensen die dit bij Canal + gaan claimen eerst even gescreened gaan worden op het rechtmatig in het bezit hebben van een kaartje. Het betreft een test op kaartserienummer en PBM en software! Alle mensen die door deze screening heenvallen worden door Canal + geroyeerd (veel PPUA tjes die gaan uitvallen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je aversie tegen Canal + was me bekend. Maar mijn verhaal is zeker geen onzin! Heb in mijn winkel ook Strongs staan V15 t/m V20 en die zijn geen van allen uitgevallen door de laatste 'actie' van Canal +. Simpel. Er zit normaal geen kaart in! Als er getest of geshowed moet worden gaat de ongemodificeerde kaart van Canal + erin.<P>Als je de contracten leest dan weet je dondersgoed dat Canal + de contracten eenzijdig mag beëindigen in geval van aangetoonde fraude. (Die ze dan wel eerst moeten bewijzen, maar da's een ander verhaal).<P>Wat de kennis van de Canal + boys is op technisch vlak weet ik niet! Ik denk zelfs dat ze er in Nederland geen eentje hebben. Had ooit gelezen dat de uitzendstraat door de KPNners werd beheerd en Canal + alleen de administratie *niet* doet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

We moeten maar gaan zien...Denk dat de software upload zelf gewoon gemangeld is door de overbezetting van de TXP's (gewoon rotte data dus) vandaar de uitvallers. Heb nog geen klachten van mijn klandizie voor zover onbewerkte kaarten. Op bewerkte kaarten (MOSC) ging de boel dus ook plat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...