Ga naar inhoud


[Strong 8000] strong 8000 uitgevallen


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,<P>Ik gebruik de orginele kaart en de laatste nieuwe software V20 ( ontvanger 1 maand oud ).<BR>Ontvanger bleef op een kanaal vaststaan en na enige malen op de aan/uit gedrukt te hebben is de ontvanger geheel DOOD.<P>Dit is even mijn ervaring met STRONG en omdat ik een ontvanger heb van een maand oud komt omdat ik mijn 1 jaar oude ontvanger vervangen heb gekegen omdat de voeding defect was.<P>Dus dan maar weer opsturen, pufffff.

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>...Denk dat de software upload zelf gewoon gemangeld is door de overbezetting van de TXP's<HR></BLOCKQUOTE><P>Ik wilde me er eigenlijk helemaal niet mee gaan bemoeien, maar is waar ik je hierbovem op quote niet heel erg in tegenspraak met het feit dat je verder verteld dat je alleen klachten krijgt van klanten met onofficiele kaarten? Is dat een nieuwe vorm van selectief slecht signaal? confused.gif" border="0confused.gif" border="0 <P>Groetuh, <P>Toxic[Q]<P>Zo nu eerst een bavaria.gif" border="0 !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beroepsmatig kom ik in conatct met veel sat-ontvangers en de eigenaren daar van, en wat blijkt dat er momenteel veel klachten komen over bovenstaand probleem.<P>Ook van mensen waarvan ik 100% weet dat deze nog met een andere kaart dan het origineel nog met andere soft of patch in de ontvanger.<P>Dus lijkt het mij dat c+ weer iets uithaalt waar niet over nagedacht is.<P>Hadden we niet eerder zoiets en moest Strong daardoor niet aan het werk ??????<p>[ 28-06-2001: Message edited by: NvBgm ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TOXIQ (mag niet editen)<P>De Strongs die ik hier kreeg (7 stuks) waren allen voorzien van 'goud' én waren gepatched t.b.v. Taquilla en Kiosque. Vandaar mijn stelling... Inmiddels zijn ze gestopt met de software, dus ik kan mijn eigen Strongs niet meer testen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ging mij om het feit dat jij zegt dat het volgens jou door "rotte data" c.q. slecht signaal komt.<BR>Wat mijn vraag dan is: Hoe kan het dan dat jouw klanten met originele kaart geen last hebben en de klanten met "goldy" wel.<BR>Ofwel: Is een slecht signaal of "rotte data" zoals jij het noemt dan tegenwoordig selectief slecht afhankelijk van welke kaart t er in jouw kastje zit?<BR>Lijkt me niet rolleyes.gif" border="0 <P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het zo mocht zijn dat de TPX overbelast<BR>is geraakt dan heb je een onvolledige software update! Lijkt me dat je dan altijd<BR>je tuner weer kan laden met firmware.<BR>Kan me allen voorstellen dat als de bootloader vergupt is dat je dan een reuze probleem hebt. Kan TeeBee of Toxicq hier iets over zeggen. Verder denk ik dat als Cplus dit inderdaad veroorzaakt heeft zij ver over de schreef zijn gegaan. Dit zou neerkomen op het moedwillig beschadigen van een ander zijn eigendom en wordt zelfs in ons NL niet door justitie toegestaan. Dus als er op enigerlei wijze bewezen kan worden dat Cplus verantwoordelijk is voor dit gebeuren, al dan niet met een originele kaart, is er wel degelijk grond om de financiel schade te claimen.<BR>Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Effe een test gedaan:<P>Een STRONG SRT8000 met Softwareversie 15:<P>De display begint te knipperen,enkel op NL zenders,<BR>na enig tijd houd dit op, ik vermoed dat dit de update was van C+ (??)<P>In met menu 7 - 1 krijg je opeens het volgende:<P>SOFTWAREVERSIE 15<BR>Fabrikant: dASSAULT<BR>TYPE <B>2</B> ---- voor het knipperen was dit type 0 !!!!<BR>PATCH 0<P>Gevolg: in de softwareversie 15 ZIT EEN REGIOCODE INGEBAKKEN, alle NL zenders zijn daarna nog te bekijken, de FR en SP zenders niet meer.<P><BR>Dus STRONG & NOKIA 930* bezitters, doe zo snel mogelijk een update naar V20 en patch deze !!! Anders heeft C+ u toch bij Uw .....<P><BR>Wettelijk gezien: C+ voert een handeling uit aan materiaal dat NIET zijn eigendom is, en dit zonder de mensen die dit bezitten op de hoogte hiervan te stellen. <BR>Daardoor raakt dit beschadigd, dit is de eerste grondige reden om klacht in te dienen bij/tegen C+. <BR>Abonee of niet, FTA kanalen zijn nog steeds vrij te bekijken, BVN hoort daarbij !! Andere C+ kanalen zijn de laatste tijd eveneens regelmatig niet gecodeerd. Niet C+ "klanten" zullen ongetwijfeld ook het slachtoffer worden van deze technisch en juridisch onbegaafde firma.<P><BR>Legaal of illegale kaarten, er bestaat nog steeds een wet op vrije informatiegaring. Instanties die dat (trachten te)verhinderen zijn STRAFBAAR !! Dat de jurist(en) van C+ die artikelen maar eens uitpluizen en hun 326 ** effe vergeten.<P><BR>IQ<P><BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,<P>Ik wist niet dat er zoveel mensen een probleem hadden met deze reciever.<P>Ik heb een leenapparaat van mijn levrancier, want mijn reciever valt nog binne de garantietermijn.<P>Kreeg vanmiddag een belletje datie opgestuurdis naar strong.<BR>BTW ik heb al een jaar of 10 een abo op C***, dus als dit bewijsbaar hun schuld is hebben of krijgen ze toch een probleem mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...