Ga naar inhoud


[Strong] Legt C+ ontvangers plat ??


Gast

Aanbevolen berichten

Effe een test gedaan:<P>Een STRONG SRT8000 met Softwareversie 15:<P>De display begint te knipperen,enkel op NL zenders,<BR>na enig tijd houd dit op, ik vermoed dat dit de update was van C+ (??)<P>In met menu 7 - 1 krijg je opeens het volgende:<P>SOFTWAREVERSIE 15<BR>Fabrikant: dASSAULT<BR>TYPE <B>2</B> ---- voor het knipperen was dit type 0 !!!!<BR>PATCH 0<P>Gevolg: in de softwareversie 15 ZIT EEN REGIOCODE INGEBAKKEN, alle NL zenders zijn daarna nog te bekijken, de FR en SP zenders niet meer.<P><BR>Dus STRONG & NOKIA 930* bezitters, doe zo snel mogelijk een update naar V20 en patch deze !!! Anders heeft C+ u toch bij Uw .....<P><BR>Wettelijk gezien: C+ voert een handeling uit aan materiaal dat NIET zijn eigendom is, en dit zonder de mensen die dit bezitten op de hoogte hiervan te stellen. <BR>Daardoor raakt dit beschadigd, dit is de eerste grondige reden om klacht in te dienen bij/tegen C+. <BR>Abonee of niet, FTA kanalen zijn nog steeds vrij te bekijken, BVN hoort daarbij !! Andere C+ kanalen zijn de laatste tijd eveneens regelmatig niet gecodeerd. Niet C+ "klanten" zullen ongetwijfeld ook het slachtoffer worden van deze technisch en juridisch onbegaafde firma.<P><BR>Legaal of illegale kaarten, er bestaat nog steeds een wet op vrije informatiegaring. Instanties die dat (trachten te)verhinderen zijn STRAFBAAR !! Dat de jurist(en) van C+ die artikelen maar eens uitpluizen en hun 326 ** effe vergeten.<P><BR>IQ<p>[ 28-06-2001: Message edited by: IQ ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


[Alleen vind ik dat ze voor ze zo iets gaan doen de boel eerst moeten waarschuwen en dit niet zomaar ineens moeten doen. Een gewaarschuwd mens telt namelijk voor twee!<P>Dat is een goeie, ik zie het al gebeuren Uhhhhhh ik ga morgen oorlog voeren met je, nou dat je het weet.................niet echt logish. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook een strong 8000. Hij is net terug van de Strong technische dienst staat softwareversie 20 in van fabrikant oem 6 en type en patch run staan op 0. Heb de tuner al vanaf gisteravond aanstaan volgens mij is er nog niets gebeurd bij mij. Ik heb er een goldcard inzitten.<P>Ik hoop dat jullie iets aan deze info hebben. rolleyes.gif" border="0 <P>Groet'n Robje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robje<BR>Zetten ze bij de TD van strong regiovrije software erin ? ( OEM 6 )<BR>Bij mij in ieder geval geen problemen. Wel bij andere Strong en Nokia ontvangers met versie 6 <P>Huub

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog geen uitval gehad tot nu toe er zit bij mij versie 20 fabriekant oem 6 type 3 patch run 0 en daned3spok firmware er in zitten geen uitval dus ik wacht het wel af

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> maaruh... mag C+ dit wel zomaar doen? verkeerde software naar decoders sturen???<P> <HR></BLOCKQUOTE><BR>Als je ontvanger tegen de vlakte gaat...... Laten repareren en de rekening naar C+.<BR>Bij Strong/ Nokia e.d. zullen ze je vast een goeie verklaring kunnen geven over de oorzaak en wie hieraan schuld heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...