frankiej Geplaatst: 12 oktober 2007 Geplaatst: 12 oktober 2007 Ik heb een dreambox7020 in de plaats gezet van een Humax5400. Eronder staat een Pioneer dvr 540h recorder. Met de humax kwam de epg gewoon via de fta duitse eurosport binnen. Ook de g-link (de tuner laten zappen door de pioneer recorder) werkte daarop. 1. De dreambox echter geeft het signaal niet door, ook al zet ik zelf het fta eurosport kanaal op. De pioneer geeft constant de melding dat ie geen epg lijsten heeft ontvangen. 2. Feit is dat in het epg menu van de pioneer een hele rits van satellietontvangers / fabrikanten staat; humax staat er wel in, dreambox niet. Vandaar natuurlijk dat de pioneer geen codes kent om via g-link te zappen. Zijn hier ervaringen mee en hopelijk ook oplossingen voor?? dreambox 7020 gemini (mounted @ hdd pc), WF-T55 met 4 Inverto twins en 2 Edision 4-1 switches.
frankiej Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2007 niemand?? dreambox 7020 gemini (mounted @ hdd pc), WF-T55 met 4 Inverto twins en 2 Edision 4-1 switches.
lemoi Geplaatst: 22 oktober 2007 Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik ken de pioneer en dreambox niet. Maar als je dreambox niet de EPG doorlaat (is normal line 19 van het video signaal) dan zal het helaas je pioneer nooit EPG ontvangen. Dus of geen dreambox meer of geen EPG meer. Klein testje. Als je het video signaal van je dreambox op je TV aansluit, krijg je dan nog wel teletekst als je op je TV teletekst oproept? (das nl lijn 21)? Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen