Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong 8000


Morgothzz

Aanbevolen berichten


Klopt, het is de aangepaste nederlandse versie, nu heb je tenminste alle menus en epg gewoon in het hollandaise en alles werkt naar volle tevredenheid. Alle pauzes zijn weg. Deze versie komt bij de vader van de kuikens vandaan. wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Regards

 

'Life Is A Joke'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgothzz, ik ben heel blij met je informatie :-) en ga dit ook eens veranderen, ik woon echter niet in Hol, maar hier in Roemenie doet het het ook wel aardig, nu heb ik al veel gevonden over die 8000-doos maar nog geen mogelijkheid om hem engelstalig (gebruikers menu etc.)te krijgen.<BR>Kan dit?? en zo ja weet je misschien iets te vertellen hierover?<BR>Gegroet vanuit Boekarest....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te zorgen dat de files niet meteen van de hp worden gegooid heb ik de extensie .z toegevoegd. De meeste download proggies pakt dat meteen. Het enigste wat je moet doen is de .z extensie verwijderen en je houd een .zip over. Versie v20 is een .exe waarachter ik .z heb gezet. Je moet gewoon de .z weghalen meer niet.( er staat dus .exe.z als extensie). tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Regards

 

'Life Is A Joke'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een paar vraagjes:<P>Hoe krijg ik die zipfiles open?<BR>met de gewone winzip lukt me dat niet!<P>En als ik het goed begrepen heb dus de firmware 2.0 laden met de loader van 1.5 en dan de ppvda daar weer overheen?<BR>Alvast bedankt voor je reactie,<BR>FOPPO rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

3 X VU+ duo (1.5 TB HD & OpenPLi 2.0)

Dreambox7020/Maxtor 6Y080L0

Wavefrontier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgothzz, heb je misschien inzicht of kennis van de mogelijkheid of deze software/firmware ook in andere modellen zoal Nokia, Philips of Pioneer kunnen worden gebruikt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Morgothzz,<P>Ik ben met de procedure beziggeweest die je beschrijft op de webpagina, ik had een Strong<BR>8000 met firmware V2.0 met de loader van V2.0<BR>is het me wel gelukt om de firmware naar versie 1.5 te krijgen en heb nu de T*quilla's en de Ki*sken maar wanneer ik probeer om PPA3<BR>en nog wat te laden krijg ik een zwart display. Het lukt me dan weer wel te starten en de firmware 1.5 te laden met de loader van 2.0. Ik heb de procedure een paar keer herhaald maar het helpt niets. Wat kan hier aan de hand zijn?? Of moet ik eerst naar V2.0 en dan PPA3 laden????<P>Alvast bedankt voor je reaktie.<P>Greetz Roscoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...