Ga naar inhoud


[Strong 8000] strong8000 flash


Gast

Aanbevolen berichten

Flashen v15 naar v20 was mislukt software van de strong site en de goede kabels.<BR>Alles uitgeprobeerd wat op de div. boards hierover ter sprake is gekomen het ding kwam niet meer tot leven.<BR>Ik ben vandaag bij Strong in Nieuwegein geweest, volgens hen krijgen zij dat ding ook niet meer geladen, en de garantie was ook voorbij ik kon tegen ietwat gereduceerde prijs een nieuwe van hun kopen.<BR>Gevraagd of er niet een nieuwe flash-chip op gesoldeerd kon worden, nou dat word te duur en daar word het apparaat nog minder van en dat is het allemaal niet meer waard. Maar met die PPVpatch is het ding voor mij de hoofdprijs.<BR>Als er iemand is die er een nieuw eeprom(of hoe heet zo'n ding) in kan solderen? Ik kan dit zelf niet en het hoeft niet gratis.<BR>bvb dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Metoo,kijk eens in deze box bij software.<BR>Of probeer eens MORGOTHZZ te kontakten die weet er veel van.<BR>Vermoedelijk zijn het geen defekte eprom`s maar niet juist geprogrammeerd.<P>groet van gcb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Metoo, kijk ook eens bij downloads en links.<BR>Laat a.u.b je resultaat hier even weten daar zullen meerdere strong gebruikers nieuwsgierig naar zijn.<P>suc6<BR>groet GCB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze bij strong die dingen niet eens meer aan de praat krijgen hebben ze lekkere monteurs daar.<BR>Voor mijn werk heb ik al heelwat strong en nokia en pioneer geupdate en soms gaat het mis maar er zijn verschillende trukjes om het app weer aan de praat te krijgen zonder te solderen.<BR>Als het app dood lijkt dus geen display meer bv. start dan het load progje eerst en dan de hooft schakelaar van je ontvanger aan zetten 9 van de 10x gaat de loader lopen lukt het niet de eerste keer probeer het dan nog eens een paar keer.<BR>Werkt dat echt niet dan moet de loader starten en terwijl de ontvanger aan staat even snel de eprom naar massa kortsluiten<BR>Dat wil dan ook meestal wel lukken.<BR>Ik heb nog nooit gehad dat ik er geen een meer aan de gang kreeg.<BR>succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

TRANCEFM,zit nu ook met het probleem, wil je a.u.b wat verder uitleggen,hij is bij mij ook geheel dood.<BR>Dit na het inproggen van de niewe file.<BR>Spanning is nog aanwezig,dus voeding is in orde.Maar en met eprom??? en misschien nog een andere tip.Alles is welkom..<BR>vast bedank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...