Ga naar inhoud


[Strong] deadcafe


robje

Aanbevolen berichten

hallo ik heb een aantal vragen over deacafe 3.0. Klopt het dat ik de loader van v20 moet gebruiken om deadcafe in m'n tuner te zetten? Zijn de menu's nog in het nederlands? Heb ik nog een nederlandse epg? Zijn er nog risico's die ik loop als ik deadcafe op m'n tuner zet zoals dat hij niets meer doet na de update (heb ik gehad van v20 naar v15). bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je perse Deathcafe wilt wel. Je kunt beter de erkende v20 versie van strong in je bak zetten en daaroverheen met de loader van v20 de update van H2Deetoo. Je hebt dan geen problemen meer met Taq en K en je epg werkt lekker in het nederlands (op C+ kanalen). De url's voor die file kan je hier op het board vinden bij links of je maakt ff gebruik van de zeer goede zoekfunctie die dit board heeft.

Regards

 

'Life Is A Joke'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reactie heb even gekeken bij duck en de volgende beschrijving staat bij het bestand:<P>Dit is een 64Kb firmware voor Strong8000 <BR>Deze gewoon met de V20 loader proggen en dan worden alleen die adressen overschreven die veranderd moeten worden. <P>Is dit het6 bestand wat ik moet hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...