Hendrik6073 Geplaatst: 13 oktober 2007 Geplaatst: 13 oktober 2007 Hoi, Heeft iemand een kant en klare settingslijst voor deze image ? Ik probeer Joske erin te zetten met Dreamboxedit (op mijn relook 400) maar Dreambox edit blijft mekkeren over de services file, welke niet aanwezig zou zijn, dat is hij overigens wel. bvd
Gast Geplaatst: 14 oktober 2007 Geplaatst: 14 oktober 2007 Hier in de bijlage, recente settings voor 19,2 en 23,5, ik zet ze er in met dreamboxedit en dat werkt prima. Let wel, alleen met een ABCOM (aka dreambox) image.
Hendrik6073 Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2007 Mooi, ik had hem er inmiddels met dreamset ook al ingezet en dat gaat (bijna) goed. krijg een foutmelding op de satelites.xml die kan hij niet overschrijven schijnnbaar (kan hem trouwens via FTP ook niet overschrijven EN de rechten kan ik ook niet wijzigen). Van dreamboxedit krijg ik een waarschuwing omdat ditzelfde bestand niet aanwezig is in de bijlage van monoblock..... wat te doen ?
Gast Geplaatst: 16 oktober 2007 Geplaatst: 16 oktober 2007 deze waarschuwing krijg ik ook maar toch werkt het.
Hendrik6073 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2007 Citaat: deze waarschuwing krijg ik ook maar toch werkt het. Bij mij werkt het niet, had eerst astra + hotbird, deze blijft hij zien dus ik heb geen astra 23,5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen