Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Iedereen,

Helaas ben ik een hele tijd weggeweest van het forum en het ik me niet echt meer mte de vernieuwingen bezig gehouden. Maar ik heb dus een beetje zitten rommelen met de emu's vanavond met als resultaat dat als ik nu een emu

op wil starten op wat voor manieer dan ook dat mijn box chrast. Geen panic

of andere melidng hij stopt gewoon met reageren. Ik wee tniet meer precies

wat ik allemaal gedaan heb. Het is een highland 2.14 image en ik heb helaas

geen seriele poort hier bij de hand op een computer. Ik heb geprobeerd via netwerk opnieuw te flashen maar het probleem blijft. Kan ik op een of andere manier alles van de box gooien nieuwe software erop en klaar ? of heb ik dan altijd een seriele connectie nodig want dan wordt het een saai tv-loos weekend ! Ik hoor graag van iemand.

Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1)

Maximum Digitality DiSEqcC 4/1

Geplaatst:

Jij moet wel eerst uitleggen wat je gedaan hebt maar een RS232 lijkt mij nuttig als je het via het netwerk niet opgelost krijgt.

Er bestaan goedkope port replicators met RS en andere aansluitingen op die goed werken.

Geplaatst:

Ik heb geprobeerd om nieuwere emu's erop te zetten hiervoor heb ik wat bestanden gekopieerd naar de mutant in de var map. Oa in de Keys Keys0 script scriptx en scripty map en ook in de emu map. sindsdien werkt het niet meer. heb inmiddels meerdere versies van de emu's over elkaar geprobeerd en verschillende handleiingen gevolgd in de hoop dat het goed zou komn maar niet wou werken. De box doet het nog gewoon ook ftp maar zonder emu's .

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1)

Geplaatst:

Ik heb alle bestanden in de bewuste mappen omgezet maar helaas hij loopt nog steeds vast. Heeft er iemand nog een idee ? als mensne extra info willen vraag dan raak. Ik weet niet wat jullie verder nodig hebben om me te helpen.

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Geplaatst:

Als ik een serial image erop zet is dan alles ervanaf en kan ik dan opnieuw beginnen ? want dan weet ik genoeg en ga ik dat van de week doen. !

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Geplaatst:

Je moet een uboot image erop zetten en dan een all_noboot.

Dan is alles weg.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen