Ga naar inhoud


[Strong] Deadcafe 3.0


Gast

Aanbevolen berichten


Ja, heb hem erin geprogd. Werkt opzich leuk alleen vraagt de tuner nu steedes om mijn smartcard op taq. Moet ik nog uitzoeken.<P>Spaanse EPG, ziet er goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

>>> alleen vraagt de tuner nu steedes om mijn smartcard op taq... <<<<P>Dat probleem deed zich bij mij op alle kanalen voor. Ik heb toen opnieuw v20 er in gezet en daarna deadcafe en toen werkte het perfect. Ook op de taq kanalen.<P>Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou het ook wel willen proberen<BR>zoek me suf vindt alleen opgeheven<BR>forum's dus een hint naar een site<BR>is welkom<P>laat maar heb hem al<p>[ 09-06-2001: Message edited by: 666Software ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

is er al iemand wat verder met het insert card<BR>probleem ik weet wel dat als je op een van de<BR>T's vlug heen en weer zapt gedurende de eerste paar<BR>seconden dan varieert het van +/- 30 sec tot 50 min<BR>tot die card boodschap weer komt.<BR>Op kiosk gaat het eigenlijk wel goed behalve dat<BR>zo nu en dan het geluid wegvalt maar dat is na een<BR>keer heen en weer schakelen weer terug. confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

is deze firmware zonder problemen in de tuner te zetten ben er een beetje bang voor geworden. De vorige keer ging het mis (van v20 naar v15). Ben hem toen 7 weken kwijt geweest. Dus ik wil nu wel wat zekerheid hebben voor ik er weer aan begin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vragen om de kaart is een nieuwe attack die 000C afgelopen weekend heeft gelanceerd. Heeft dit wel iets met deze firmware te maken? Ik heb een nieuwe PICfile geladen die de problemen oploste bij mijn ontvanger.<BR>De gepatchte firmware gebruik ik al een tijdje zonder al te grote problemen (wel wat bugs maar daar is mee te leven).<BR>Met interactieve menu's in het Italiaans, Spaans en Frans (de decoder neemt de nationaliteit aan van de eerste C+ zender waar hij op afstemt). Inderdaad geen 10s. op T, P of K.<BR>Ik heb trouwens de "carte a puce" firmware, is dit hetzelfde als deadcafe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...