Gast Geplaatst: 10 juni 2001 Delen Geplaatst: 10 juni 2001 Kan ik zonder problemen de firmware van m'n Strong SRT8000h downgraden van V.20 naar V.15?<BR>Bij Strong zeiden ze dat het niet gaat, of dat het problemen zou opleveren en dat je je Flash kon beschadigen. Wat is hier van waar?<P>Groeten, Rood-Baard. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 juni 2001 Delen Geplaatst: 11 juni 2001 even nadenken.....<P>als ik WINDOWS 3.11 of DOS op m'n PC draai gaat m'n interne-geheugen stuk?<P>hmmmmm lijkt me niet, dus veel kijkplezier! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 juni 2001 Delen Geplaatst: 11 juni 2001 Er is hierover een tijdje geleden reeds gediscussiëerd. Strong beweert dat op de nieuwe tuners dit niet meer mag. De 8000 zou dan volledig dood zijn. Waar of niet waar? Tot nu toe heb ik nog geen enkel probleem gehad. Het hoeft daarom geen smoes te zijn, het is zéér goed mogelijk dat het klopt wat Strong zegt. Ik vind, persoonlijk, dat Strong verplicht is tenminste op hun website of in een aanhangsel van hun gebruiksaanwijzing daarover te verwittigen. Maar ja ... wie ben ik? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 juni 2001 Delen Geplaatst: 11 juni 2001 Bedankt voor jullie antwoorden,<BR>ik zal deadcafe via de loader van V.20 over versie V.20 in m'n receiver heenzetten en dan zie ik wel wat er gebeurd.<P>CU, Rood-Baard Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 juni 2001 Delen Geplaatst: 11 juni 2001 strong met versie 20 kan je gewoon flah 15 inzetten heb ik ook gedaan en zonder problemen. (Je kunt het beste deadcafe3.0 in de flash zetten.<P>kijk op duckfiles<BR>c'y Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten