Ga naar inhoud


[Strong 8000] Fout gemaakt Strong 8000 dood?


Gast

Aanbevolen berichten

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by pic-o-matic:<BR><STRONG>Ik heb mijn ontvager eerst dood geprogt (ik wou van 15 naar 20). De ontvanger deed helemaal niets meer ook geen communicatie.<BR>dus had ik hem opgestuurd naar strong.<P>Mischien is het alleen mogelijk met mijn "foute" methode????.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik denk zelf dat ze nog niet slim genoeg zijn bij strong. Waarschijndelijk zien ze niet dat het apparaat een klachtomschrijving heeft "het zelfde probleem" <P>Ik denk dat het gewoon geen aanrader is.<BR>Je maakt van een Pentium 3 toch ook geen Pentium 1<P>Ale' Luc da was het dan...<BR>Ik kom wel los.<P>Wat de monteur van Strong schijft is juist.<BR>Maar er zullen best nieuwe manieren zijn.<BR>In ieder geval is het geen garantie meer.<BR>Wie downgrade is de klos het kost hem dik<BR>geld omdat die monteurs ook geld kosten.<P>In het kort nog even over het volgende...<P>Ge zult Hacken en Gehakt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by piccie:<BR><STRONG>inderdaad goede service<BR>maar wat gebeurd er met de ontvanger waar jij mee zitten klooien hebt?<BR>inderdaad die komt bij een ander slachtoffer.<BR>je zal maar zo,n ding kopen.<BR> laugh.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>Ben ik helemaal met je eens.<BR>Het zal je maar gebeuren.!!!!!<BR>Jij kan het weten heh.<P>Groeten van De Sterke man.<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...