Ga naar inhoud


[Strong] Strong 4350


Lemming

Aanbevolen berichten

Ik heb vorig jaar een Strong 4350 gekocht.Deze bleek al na een paar dagen bij mij een probleem te hebben.Op astra 12.480V schokken alle zenders(geen blokken).Deze werd eerst naar target gestuurd in eindhoven met als resultaat....Staat uw schotel wel goed??? en een rekening van 150 gulden...Toen regelrecht naar Strong nederland gestuurd...Met als resultaat een nieuwe firmware en apparaat zou 100% in orde zijn....Dus mooi niet...Na een paar weken getest en geexperimenteerd toch maar weer terug naar Strong.. en toen hadden ze de fout zelf gezien...Krijg dus deze week een nieuwe(de 4355)...dus afwachten ..(hebben me al 3 keer de datum veranderd wanneer ze hem toesturen)..Dit hele verhaal heeft bijna 9 maanden geduurt....waarvan ik het van de firma TARGET in eindhoven het onbeschoft vind om mij een rekening te geven....Met dank aan Erik van den ban(medewerker bij Strong) die mijn probleem correct heeft behandeld.En nu maar afwachten tot de nieuwe er is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Indien uw tuner via Target geleverd werd en in de waarborg niet vermeld staat dat er tijdens deze periode bv. transportkosten aangerekend worden, de faktuur niet betalen. In elk geval goed nakijken om welke reden zij u dit bedrag aanrekenen. Is dit niet vermeld op uw aankoopfaktuur, en heeft u deze som reeds betaald, eis deze dan onmiddellijk terug door een aangetekend schrijven onder dreigement van een rechtszaak. In België kan u dergelijke zaken gratis door de Vrederechter laten vonnissen. Ik ben niet op de hoogte van de rechten in Nederland, maar neem dan inlichtingen bij de griffie van uw kanton.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...