Gast Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 Zou het werken? RS 232 verloopje naar USB? Ik heb namelijk geen RS 232 op de laptop en wil heel graag een behoorlijke zenderlijst in de ontvanger drukken. Moest de zaak even opschonen wegens twee jaar niet in gebruik, dus een reset geeft lucht, maar ook een gevoelige rechterduim.. Groet
TangoBravo Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 Werkt perfect, ik heb er een van het merk Sitecom. T B
Gast Geplaatst: 16 oktober 2007 Geplaatst: 16 oktober 2007 Dank TangoBravo. Wat een opluchting! Bij HarmaKardon verbieden ze zo'n kabel te gebruiken voor het overzetten van nieuwe firmware. Vandaar mijn vraag. Ik ga nu eens een lekkere kanalenlijst sprokkelen.
TangoBravo Geplaatst: 17 oktober 2007 Geplaatst: 17 oktober 2007 Kijk ook eens hier en hier . Veel succes er mee T B
Gast Geplaatst: 17 oktober 2007 Geplaatst: 17 oktober 2007 Muy sympatico! Maar als ik alle gevechten met het compoortje zo lees heb ik ook veel succes nodig. Komend weekend zal ik er een kwartje ingooien en de resultaten zal ik hier publiekelijk maken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen