Gast Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 Hoi, Heeft iemand al eens een Konig Astrablock LNB geinstalleerd voor de Astra 1 en 3? Ik wil graag ook de regionale zenders kijken, en deze LNB is goedkoper dan de Canal Digitaal. Weet alleen niet of goedkoop ook beter is? Groetjes, Harruk
blake7 Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 Ja dat is een leuke LNB en werkt prima, maar niet in een Triax 64cm. De LNB werkt al met schotels van 54cm echter krijg je een beter resultaat met een 80CM of meer ik heb getest tot 1,2 meter. Het is een interesante LNB, voor mensen die geen triax schotel hebben dat wil zeggen de lnb houder construktie. Vele schotel hebben een lnb houder met 2 schroefjes aan de boven zijde en daar past de LNB van CanalDigitaal niet goed in! in heelveel gevallen past deze helemaal niet. Dit komt omdat, de feedhorens van de Canaldigitaal lnb dichbij elkaar staan en dat heeft de Konig niet. De lnb wordt ook verkocht onder de naam DIGI1 astra duo. Ik vind het een leuke toevoeging naast de Maximum en Citycom Astra Duo Quad. Wel moet ik even vermelden dat de Konig en de Digi1 een single mono block astra duo lnb is. Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen