Beurnie1 Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 Hey, ik zit (weeral) eens met een probleempje. Ik heb op mijn relook 400s momenteel de recentste Abcom met gbox (al denk ik niet dat dat er veel toedoet) Wanneer ik echter opnames maak, dan krijg ik in mijn opgenomen beeld (wanneer ik het achteraf bekijk) regelmatig blokjes, of af en toe een mini-hapering. Er zit momenteel een maxtor harde schijf in van 160gig. Weet iemand hier een oplossing voor? (heeft nog iemand dit voor? met andere schijven? of heeft iemand hier wat kennis om hier een zinnig antwoorde op te geven? (moet ik veranderen van HD?) Hopelijk heeft iemand een oplossingske... Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB
DikkieDick Geplaatst: 16 oktober 2007 Geplaatst: 16 oktober 2007 Lijkt op hetzelfde probleem wat ik heb. Eerst is het beeld goed en na een tijdje wil je afspelen en is het blokkerig. Ook als je dan opneemt via timeshift. Is de box uit geweest en je zet hem later weer aan en je bekijkt een opname die je opname ten tijde dat het blokkerig was, is het nu wel goed. In mijn geval vermoed ik iets met de harde schijf (WD 80GB). Ik had al een andere geprobeerd, maar dat haalde ook niets uit. Ik heb nu de kap van de relook er half op zitten, omdat ik vermoed dat het een koelingsprobleem is. Hij staat nu al bijna 1,5 uur op te nemen (hoop ik, zit nog boven terwijl het ding beneden staat). Update: helaas nam ie niks op, want op d'1 of andere manier had ie de harde schijf niet eens herkend. Dat wordt toch volgende keer ook weer de HDD/DVD-recorder bij in programmeren. Zo kan ik 'Walk the line' nooit educatief bekijken. ;-) Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
Gast Geplaatst: 16 oktober 2007 Geplaatst: 16 oktober 2007 Kijk hier eens voor de verschillende ervaringen met Harddisks. http://www.denktenk.com/modules/newbb/vi...269&forum=4 Ik gebruik zelf een av harddisk van seagate. Perfect nooit geen pixelproblemen. ST3400833ACE The Seagate® DB35 Series™ 7200.2 3.5-inch hard drive offers the best combination of features to meet the requirements of the demanding DVR environment. Designed specifically for integration into DVRs, the DB35 Series 7200.2 drive is optimized to deliver smooth video playback and recording. 82,50 heb je ze al grtz
Gast Geplaatst: 16 oktober 2007 Geplaatst: 16 oktober 2007 Zet trouwens wel je /Var op je HD dat scheelt ook nog weer in de snelheid van je box. Hoe vol /var zit zie je via telnet met # df -h Grtz
Gast Geplaatst: 16 oktober 2007 Geplaatst: 16 oktober 2007 Voor mij is de WD bij de betere, hier niets anders.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen