jellesbode Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Ik zou wachten op de Maxdigital 225S. Dat is de zelfde ontvanger en word goedkoper. Plus de goede ondersteuning wat firmware betreft. Hij komt volgens diversen forums over 2 weken uit en er wordt al geadverteerd voor 299 euro. VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple
Gast Doppinda Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Ik vind het een goede ontvanger. Hij is stabiel, tot op heden geen vastlopers gehad. Heb hem nu 3 maanden in bezit, en diverse FW in gehad, no problemo. Makelijk met een draaibaar systeem. Alles inleren en de schotel draait waar ik hem hebben wil. Zeer positief is de USB op de voorkant. Groetjes,
Gast Rob út Fryslân Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Of de Darkbox Rev 2008 HD. Naast HDTV ontvangst in MPEG4/DVB-S2/H.264 kan deze ontvanger ook MPEG2/DVB-S uitgezonden zenders ontvangen. De ontvanger heeft naast een kaartlezer ook 2 CI sloten, RGB over scart ipv het mindere cvbs only. Echt interessant- zeker voor feedhunters, is de mogelijkheid tot blind search afzoeken van de satellieten en de daaraan gekoppelde mogelijkheid om 4:2:2 feeds te kunnen bekijken. En dat is waar feedhuntes de afgelopen maanden op gehoopt en gewacht hebben.
Gast aart44 Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Origineel bericht van: Rob út Fryslân Of de Darkbox Rev 2008 HD. Echt interessant- zeker voor feedhunters, is de mogelijkheid tot blind search afzoeken van de satellieten en de daaraan gekoppelde mogelijkheid om 4:2:2 feeds te kunnen bekijken. En dat is waar feedhuntes de afgelopen maanden op gehoopt en gewacht hebben. Hohoho tot nog toe werkt 4-2-2 nog steeds niet, hij kan geen plaatjes tonen en volgens Darkman is er een fix nodig?? Afwachten dus of het iets wordt.
Gast Rob út Fryslân Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Dat is dan jammer. Ze waren daar zo stellig in dat 4:2:2 wel kon.
Smurf Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 Hij gaat ze va maandag uitleveren maar de 4:2:2 doet het (nog?) niet en opnemen via USB of SATA ook nog niet. Beetje jammer want lijkt mij wel een leuk speeltje Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Rob út Fryslân Geplaatst: 10 maart 2008 Geplaatst: 10 maart 2008 Dat leveren ze een box uit die nog niet klaar is voor de markt. In zo'n geval kan je beter wachten tot de box en software wel helemaal in orde zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen