Gast Geplaatst: 16 oktober 2007 Geplaatst: 16 oktober 2007 Hier een JVC ktv met een zeer wazig beeld als je hem koud aanzet. Na ongeveer 10 tot 15 minuten is hij goed. Het word steeds erger. Als ik in koude toestand de print van de beeldbuis haal en met een fohn de beeldbuisvoet opwarm en dan weer aansluit en aanzet is hij gelijk goed. Iemand nog een idee?
Hellum Geplaatst: 16 oktober 2007 Geplaatst: 16 oktober 2007 een kapotte elco? If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
jeevanhoof Geplaatst: 16 oktober 2007 Geplaatst: 16 oktober 2007 Over welk type tv gaat het hier? mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
jeevanhoof Geplaatst: 17 oktober 2007 Geplaatst: 17 oktober 2007 hoi, controleer de focus instelling of de trafo zelf. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Geplaatst: 18 oktober 2007 Geplaatst: 18 oktober 2007 Die staat goed. Het beeld geeft alleen vage vlekken en mistig als hij koud is en wordt steeds beter als hij een kwartier aanstaat. Het zit in het beeldbuisvoetje. Daar zitten 2 metalen plaatjes in en deze zijn helemaal verkleurd/aangetast. Weet iemand hoe dit komt en waar ze voor dienen?
twiefel Geplaatst: 22 oktober 2007 Geplaatst: 22 oktober 2007 controleer de buis zelf eens door erop te kloppenvlak voor het printje zie je dan wat flitsen of verkleuren dan is het einde van je buis Gr
Gast Geplaatst: 24 oktober 2007 Geplaatst: 24 oktober 2007 De buis is goed, het ligt aan de beeldbuisvoet. Deze is 3 jaar geleden ook vervangen vanwege hetzelfde probleem en werkte toen weer prima. Nu begint het weer. Maak ik de voet warm met een föhn dan is het beeld gelijk goed. Het heeft te maken met die 2 plaatjes in dat doosje van de focus spanning. Maar ik heb er geen verklaring voor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen