Ga naar inhoud


[Strong 8000] geen sbs/ yorin op strong srt8000


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn tuner gedowngraded van versie 20 naar 15, dit ging ok. Maar nu heb ik in de channel list geen sbs/ yorin etc. Hoe kan ik dit erin krijgen (natte lap op lnb heb ik al gedaan geen suc6). is er geen bin file met de channel list er al in?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo <P>Als je de receiver gaat voorzien van versie 15 software dan treed de bug op dat je die kanalen niet in de lijst krijgt. Ik heb vanavond om zeven uur eerst in willekeurige volgorde laten zoeken en daarna in canaldigitaal volgorde en en toen stonden ze er wel in. misschien dat er dan meer datastroom is dat de zenders er wel in vliegen je moet ff geluk hebben.<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Sat4all™ moderator News & Information

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het wel eens klaargekregen door gewoon een keer of 10 KANALEN TOEVOEGEN te doen..Opeens slikt ie ze.. Of je zet de kanalenlijst er met de PC in (weet niet of er op dit moment een recent lijst te vinden is)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De software (mbt zenderlijst) waarover hier wordt gesproken, waar is die verkrijgbaar cq te downloaden? <P>Enig idee of ie bij mijn Strong SRT8000 (ook) werkt?<P>Thanx! confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ff aan het knutselen geweest, en heb mijn eigen sloop gemaakt. komt ie:<BR>neem 2 ferrietkernen 18 mm (50805524 blz 601 bij ***geen-reclame***)met 1 wikkeling erop tussen deze 2 kernen een luchtspoel met 20.....50 windingen (afhankelijk van hoe sterk het signaal is).<BR>dus kern-spoel-kern verbinden met kern van coaxkabel. massa gewoon doorlussen.<BR>Pas wel op dat je geen sluiting maakt van kern naar mantel van coax.<P>Ik had eerst een signaalsterkte van "4", dmv deze sloop had ik "1.9". Kanalen inlezen en ole.<BR>O ja zorg ervoor bij het aflezen van de signaalsterkte, dat tuner op buijvoorbeeld ned1 staat(deze zit ook hoog in frequentieband).<BR>suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Pin-O-Matic, zo handig ben ik nooit geweest met handenarbeid op school... dat zit er voor mij niet in :-)maar knutsel rustig verder...<P>ff terug naar het probleem, waar het hiermee begon; heb mijn Strong (v15) nu ook zo vaak laten zoeken naar deze Ontbrekende zenders, <B>Yorin/SBS6</B> dat ik niet verwacht dat het zo nog gaat lukken...<P>Wie-O-Wie heeft nog een *** TIP *** om deze zenders te kunnen laten toevoegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natte lappen is flauwekul,(het gaat om de signaal spanning en niet om de signaal sterkte)dus gewoon een signaal verzwakker kopen (hooguit 2 tientjes) en die zet je in je coaxkabel (werkt als een regelbare weerstand) of je zet er een rol coaxkabel van 100 mtr. tussen.

3 X VU+ duo (1.5 TB HD & OpenPLi 2.0)

Dreambox7020/Maxtor 6Y080L0

Wavefrontier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...