kweetnie Geplaatst: 30 april 2001 Geplaatst: 30 april 2001 Hoi,<BR>Ik dacht:"'t is mooi weer, dus ik zal maar eens eindelijk een nieuwe zenderlijst in m'n Strong 8000H laden"!!<BR>Sinds ik de software van ??? naar 15 geupdated heb, kan ik mij niet herinneren dat ik dat nog eens tot nu toe gedaan heb!!!<BR>Dit natuurlijk omdat het zo godallemachtig omslachtig is om de lijst te editeren!<BR>Wat schetst mijn verbazing?<BR>Vraagt dat ding om een pincode.....!!!!!<BR>Bij mijn weten heb ik deze er nooit ingezet!<BR>(Of misschien toch??, maar in ieder geval weet ik het dan niet meer..!!!)<BR>Kan het zijn dat er een masterpin is???<BR>svp. iedere sugestie is welkom!!<BR>Bedankt alvast,<BR> Kweetnie. >>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<< Kweetnie
kweetnie Geplaatst: 30 april 2001 Auteur Geplaatst: 30 april 2001 Ik heb úm'al!!!<BR>Sluiten maar...!<BR> >>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<< Kweetnie
Gast Geplaatst: 1 mei 2001 Geplaatst: 1 mei 2001 de standaardcode is 9949 en die zit op de kaart anders kun je nog eens 6969 proberen
kweetnie Geplaatst: 1 mei 2001 Auteur Geplaatst: 1 mei 2001 Precies!!<BR>Ik had op het board teruggebladerd en dit antwoord ook gevonden!<BR>kweetnie >>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<< Kweetnie
Aanbevolen berichten