Ga naar inhoud


[Strong 8000] STRONG str8000 problemen.


Gast

Aanbevolen berichten

Bij het kijken naar *anal1 gebeurd het volgende:<BR>Mijn Str8000 vraag telkens om: opnieuw plaatsen van card. Maar na de 3e keer gaat mijn str8000 af(in standby)? Ook als je niets doet gaat het na een tijdje af.<BR>Tijdens het vragen naar de card is er ook geen mogelijkheid om een ander kanaal te kiezen.<BR>Waar kan dit aan liggen???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>Je moet nieuwere keys gebruiken.<BR>Ducks*ca werken goed.<BR>T*quilla kun je op dit moment vergeten want zij hebben een landencode in gebruik die NIET uitschakelbaar is in de Strong omdat dit een gekeurde ontvanger is.<BR>Oplossing? Strong de deur uit en een andere halen (Humax, Echostar enz.).<P>Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by MAKAGU1:<BR><STRONG>WAAR IS DE STRONG 8000 SOFTWARE VERSIE 15<BR>NOG TE DOWNLOADEN OF TE BEKOMEN VIA EMAIL<BR>TNX</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>kijk ff bij je private message..... wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik had V20 al geinstaleerd, dus dan maar weer V15 eroverheen....mis dus.<BR>direct nadat ik op start had gedrukt liep ie vast, deed niks meer (geen idee waarom)<BR>opgestuurd naar strong nederland met de vraag om er versie V15 op te zetten...afwachten maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht jouw Strong8000 zich helemaal niet meer melden op de PC, sloop dan de displayprint eruit en sluit het batterijtje kort. Zet de heleboel weer inelkaar en sluit alles weer op de PC aan. SW opstarten en ontvanger opstarten (met de buitenste 2 knoppen ingedrukt). Nu zul je zien dat de ontvanger zich weer meldt! (werkt in 80% van de gevallen!!) shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx voor de info<BR>khad um al opgestuurd maar weet het nu voor de volgende keer (ben um toch 1-2 weken kwijt nu, dat met een kabeltje van de buren ook weer is opgelost, maar toch.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

strong belde me vandaag dat de 8000 overleden was , en dat van V20 downgraden naar V15 met win98 en orginele software ?????<BR>kon dit Überhaupt (V15 over V20 heen schrijven?)<BR>moest nieuw moederboard in (zat gelukkig nog nog garantie op)<BR>Maar pas op dus. frown.gif" border="0<BR>vreemd ....heeeel vreemd<BR>[ 26-04-2001: Message edited by: hawkeye ]<p>[ 27-04-2001: Message edited by: hawkeye ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...